اجتماعی

روند افزایشی کووید-۱۹ در تهران با شیبی ملایم

فرمانده قرارگاه ضد تاج در منطقه پایتخت تهران گفت: در دو هفته گذشته تاج کمی در تهران افزایش یافته است ، از نظر تصمیم گیری در مورد وضعیت کار اداری در تهران ، نحوه پذیرش تاج در بیمارستان ها و افزایش مراکز درمانی 16 ساعته. و او توضیح می دهد که 24 ساعت شبانه روز در تهران و غیره.

به گزارش مجله زنده خبری ، سالن دکتر علیرضا وی در حاشیه جلسه ستاد کرونری در کلانشهر تهران با اشاره به مباحث مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: امروز در جلسه ای با حضور روسای دانشگاه های علوم پزشکی و سایر دستگاه های ذیربط در استان تهران روال و پروتکل برای پذیرش بیماران کرونا در تهران باید به گونه ای طراحی شود که این تعداد در 48 ساعت آینده از معاونان پزشکی سه دانشگاه پزشکی مستقر در تهران تشکیل شود و پس از جلب نظر تخصصی سایر همکاران ، اعلام شود. به عنوان یک تصمیم از گیاه

وی اضافه کرد: ما از کلیه بیمارستان های عمومی و عمومی که دارای توانایی های علمی و درمانی بالاتری هستند ، ادامه می دهند تا همچنان بتوانند در ارائه خدمات به بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب بویژه بیمارستانهای دانشگاهی که نقش بسیار سازنده ای دارند ، فعالانه شرکت کنند. در این رابطه اخیراً ” بيمارستان هاي تك تخصصي و قبلاً بيمارستان هاي كرونر كمتر فعال بودند كه طبق اقدامات اوليه به عنوان پذيرش اوليه ، متناسب با شرايط و علائم بيمار و ميزان نياز به خدمات تخصصي تر ، پس از اقدامات اوليه ، درمان را ادامه دادند. همان بیمارستان اولیه باید از طریق ستاد بیمارستان به مراکز تخصصی تر مراجعه شود.

هال ادامه داد: در همین زمان مقرر شد روشهای بستری مجددا تجدید نظر شود زیرا ما تعدادی از بیماران را دیدیم که شرایط ترخیص زودرس و ماندن در خانه را رعایت می کنند به دلایلی مانند اضطراب خانواده می توانند حتی بدون خدمات به درمان خود ادامه دهند. “” بستری شدن بر این اساس ، کاهش تعداد بستری در بیمارستان باعث کاهش تعداد بستری در بیمارستان خواهد شد زیرا برخی از این بیماران با علائم خفیف ممکن است خدمات مراقبت در منزل را دریافت کنند که این امر باعث کاهش خطر عفونت در محیط بیمارستان می شود.

فرمانده قرارگاه تاج گذاری در کلانشهر تهران گفت: با حضور معاون وزیر بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ، مقرر شد تعداد مراکز بهداشتی 16 و 24 ساعته در تهران و با مراجعه مردم به این مراکز درمانی افزایش یابد. با علائم خفیف تر. ” به حداقل رساندن بار بیمارستان ، زیرا یکی از راه های کاهش بار بیمارستان استفاده از ظرفیت حوزه بهداشت است که باید با کمک نیروی کار و بودجه در این زمینه ، مراکز درمانی در تهران و بار بیمارستان کمتر فعالیت کرد. . ،

زالی افزود: به نظر می رسد با توجه به شرایطی که داریم ، مجدداً تأکید کنیم که مجموعه پزشکی در استان تهران همچنان آماده و کاملاً عملیاتی خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به تغییراتی که در روند پذیرش بیمارستانها در سه هفته گذشته در پایان خردادماه ایجاد کرده ایم ، تصمیم گرفته ایم با اخذ نظر وزارت بهداشت پروتکل های خود را در زمینه پذیرش بیمارستان بیماران کرونری بررسی کنیم. ما می توانیم ظرفیت بیشتری در زمینه تختخواب بیمارستان ایجاد کنیم. تاکنون موردی وجود نداشته است که پذیرفته نشده باشد و اگر چنین است ، ما سعی کرده ایم این کار را از طریق تیم جهت دهی بیمار در دانشگاه تعریف کنیم ، اما در بسیاری موارد لازم است که روند بستری بررسی شود ، زیرا بیماران با علائم خفیف نمی توانند. برای بستری شدن در بیمارستان و فرستادن به خانه

زالی با اشاره به بازگشایی سینماها و اماکن فرهنگی ، گفت: مهمترین آسیب پذیری ما در کلانشهر شیوع بیماری های عفونی از جمله تاج است که یک بیماری بسیار مسری است و سطوح آن می تواند به عنوان فرستنده عمل کند. هرگونه تجمع می تواند منجر به افزایش شدت بیماری شود ، زیرا متأسفانه در این نوع بیماری ما افرادی را داریم که به وضوح سالم هستند اما می توانند ویروس را حمل کنند و البته آزمایش هایی مانند تست تب در پایه مجموعه الزاماً مفید نیستند. بر این اساس ، در سینماها و فعالیتهای فرهنگی معتقدیم که ابتدا باید پروتکلهای بهداشتی بطور دقیق و دقیق مورد استفاده قرار گیرند ، زیرا ما بعضی اوقات با باز کردن های مکرر روبرو می شویم که در ابتدا پروتکل ها به شکلی متعهد اعمال می شوند ، اما در عین حال به دلایل مختلف نیز اصلی ترین تعهدات هستند. من یکی ندارم

زالی ادامه داد: بر این اساس بارها اظهار داشتیم که میزان رعایت فاصله اجتماعی هوشمند در تهران به 11 درصد کاهش یافته است ، بنابراین باید توجه کنیم. البته مردم نباید در یک شرایط اجتماعی حضور یابند در شرایطی که این امر ضروری نباشد ، زیرا شرایط در تهران به اندازه کافی امن نیست برای برگزاری بسیاری از رویدادها. توصیه کلی ما به مردم این است که از حضور در مجامع غیرضروری خودداری کنند.

وی تصریح کرد: به طور کلی ، هر مجموعه انسانی می تواند منجر به افزایش شدت بیماری بخصوص در یک منطقه تحت پوشش بدون رعایت پروتکل ها شود.

وی افزود: این بیماری در 80٪ از افراد بدون علامت است ، اما آنها می توانند ویروس را منتقل کنند ، بنابراین توصیه ما به مردم تهران این است که از تجمعات غیرضروری خودداری کنند ، زیرا این بیماری هنوز هم یک بیماری خطرناک در تهران و درمان محسوب می شود. و واکسن مشخص نشده است از طرف دیگر ، به نظر ما ، هنوز تعداد زیادی از مردم در تهران در معرض تاج قرار نگرفته اند ، بنابراین مراکز بالقوه به عنوان آلاینده های بالقوه در نظر گرفته می شوند ، بنابراین شرکت در اجتماعات غیرضروری توصیه نمی شود.

وی گفت: “ما حتی دیده ایم که در استانهای دیگر تحت تأثیر اجتماعات انسانی مانند عروسی و عزاداری منجر به افزایش قابل توجه بیماری شده و حتی یک استان سفید را به یک استان قرمز تبدیل کرده است ، بنابراین به جز شرکت در راهپیمایی ها و فضاها به ویژه پشت بام ها”. سالنها باید از آنها جلوگیری کرد و لازم به ذکر است که وجود بیش از 15 دقیقه در فضای سقف ، احتمال ابتلا به عفونت را افزایش می دهد. حتی اگر فضاهای فرهنگی باز باشد ، باید رویه های جدی تر اعمال شود.

وضعیت فعالیت دفاتر استان تهران

هال در مورد ساعت اداری گفت: “در این منطقه ، استان تهران نیز مانند سایر استانها مصوبات ستاد ملی تاج را دنبال می کند.” در تهران ، 16 گروه پرخطر را با استاندار تهران مشخص كردیم و بخشنامه ای صادر كردیم تا آن 16 گروه پرخطر كه می توانند بستری در بیمارستان یا مرگ و میر در استان تهران را افزایش دهند ، و همچنین امکانات ارتباطی از راه دور یا مرخصی بیمار را صادر كنیم. برای بحث در مورد سن و بیماریهای اساسی از آنها استفاده کنید.

وی ادامه داد: ما در تلاش هستیم با دستگاههای اجرایی استان نتیجه بگیریم که با کمک گروههای پزشکی قابل اعتماد در استان نظارت بیشتری در کاهش حضور فیزیکی گروههای آسیب پذیر خواهیم داشت. برنامه ریزی شده است که تا پایان هفته آینده بررسی های عمیق از وضعیت در ادارات استان انجام دهیم و گزارشی را به ستاد ملی ارسال کنیم.

هال در مورد وضعیت Quaid-19 در تهران گفت: “در دو هفته گذشته تعداد Qovid-19 در تهران اندکی افزایش یافته است. تعداد موارد جدید بستری در 48 ساعت گذشته توسط 1.5 به 2 افزایش یافته است. در مقایسه با روزهای گذشته ، اما از نظر آماری تفاوت معنی داری در تعداد فوت و بیماران مبتلا به ترشح در 48 ساعت گذشته مشاهده نکردیم.

وی تأکید کرد: اکنون قضاوت خیلی زود است و باید زمان بگذرد. در همین حال ، در تهران از ابتدای اسفند ماه با فراز و نشیب و وضعیت سینوسی روبرو هستیم ، به طوری که گاهی اوقات آمار در تهران افزایش می یابد و دوباره کاهش می یابد. این ممکن است بخشی از روند صعودی سفر در ماه ژوئن ، که یک ماه شلوغ بود ، باشد. وزن این سفرها را بر تعداد مراجعین بیمارستان مشاهده می کنیم. در برخی از روزها که ما مسافر را برگرداندیم ، این امر به شدت در آمار بیمارستانها منعکس شده است. دلیل دیگر کاهش فاصله اجتماعی است که در تهران به کمتر از 11 درصد رسیده است.

زالی در پایان گفت: در تهران باید هنگام استفاده از ماسک اقدامات جدی تری انجام دهیم. اگر نتوانیم ماسک را در تهران تحمیل کنیم ، می توانیم با امواج بعدی این بیماری روبرو شویم. اما به دلیل شرایط موجود در تهران و جمعیت زیاد جمعیت زیاد ، ترافیک بالایی دارند و احتمال آلوده شدن به دلیل قاچاق ممکن است افزایش یابد ، بنابراین استفاده از ماسک یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. در صورت استفاده از ماسک می توان میزان آلودگی را در زمان عادی به کمتر از 50٪ کاهش داد. در غیر این صورت ، میزان عفونت می تواند تا 90٪ افزایش یابد. به همین دلیل سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است که استفاده اجباری از ماسک در سطح عمومی می تواند میزان فرکانس را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا