ورزش و نشاط

گل سپاهان آفساید بود/ در بهترین زمان گل دوم را زدیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، الهام خاموش امشب بعد از برتری تراکتورسازی نسبت به سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: بازی مهمی داشتیم و کار سختی بود. پیش بینی های خوبی داشتیم که بازی سختی خواهیم داشت ، که این کار را انجام دادیم.

وی سپس ادامه داد: بازی در بحرانی ترین زمان فصل انجام شد و امتیازات وی می تواند مهمترین امتیازات فصل باشد. این بازی شش امتیاز داشت و ما توانستیم در این بازی برنده شویم. این پیروزی را به هواداران تیمم تقدیم می کنم.

وی در مورد گلی که تیمش دریافت کرد ، گفت: “وقتی به هیچ وجه انتظار آن را نداشتیم ، یک گل به ثمر رساندیم و خوشبختانه در بهترین لحظه ممکن گل دوم را به ثمر رساندیم.”

وی با بیان اینکه برنامه ما این است که حریف را وادار به بازی مستقیم کند ، افزود: اگر دقت می کردیم می توانستیم گل های دوم و سوم را به ثمر برسانیم.

الهامی در ادامه با اشاره به اینکه تیمش از منابع خوبی در اختیار دارد استفاده می کند: “بازیکنان من توانایی شلیک و شوت های طولانی دارند. این یکی از منابع ماست و ما توانسته ایم از منابع خود استفاده کنیم.”

سرمربی “تراکتور” با تأکید بر اینکه البته ما برخی از فرصت ها را از دست دادیم ، گفت: بازیکنان من در شرایط آزاد فوتبال بازی می کنند و از فشار خارج می شوند. و،

الهامی درباره برنامه های تیم سپاهان در این بازی نیز گفت: “در نیمه اول وقتی به موقع و در نیمه دوم گل دوم را به ثمر رساندیم ، می دانستیم که سپاهان بی صبرانه بازی می کند و مستقیم بازی می کند ، اما در این بازی استرس و تمرکز اول هستند. و حرف آخر ” میزد

وی گفت: پیروزی مقابل تیم های قلعه نووی دشوار است ، به خصوص اگر سپاهان باشد. فکر می کنم این سه نکته در آینده به ما بسیار کمک می کند.

الهامی درباره برخی بدبختی ها درباره تیم تراکتورسازی نیز گفت: حرف های زیادی برای گفتن دارم ، اما منتظر هستم من من هستم تا چند هفته دیگر نگذرد و تیم ما آسیایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا