عمومی

ابعاد ورقهای شیروانی و قیمت آن ها

ورقهای شیروانی نمونه‌های ورق‌های گالوانیزه شکل و اصلاح شده هستند. ورق‌های گالوانیزه بسته به نوع کاربرد و نوع استفاده و اهمیت آنها از نظر رنگ و یا بی رنگ وجود ندارد. این ورق‌ها در ضخامت‌های مختلف از 0.3 تا 1 میلی متر ایجاد می‌شوند، اما ضخامت معمول 0.5 میلی متر است.

مدل‌های ورق‌های شیروانی به شرح زیر است:

طرح سفال، کرکره‌ای یا در اصطلاح سینوسی ذوزنقه‌ای و طرح شادولاین

در ادامه مطلب  با ما همراه باشید تا در مورد قیمت ورقهای شیروانی توضیحاتی ارائه دهیم.

قیمت ورقهای شیروانی

قیمت ورق سقف بستگی به عناصر مختلفی از جمله ابعاد و اندازه، کیفیت ورق، تولید کننده، مواد ورق بستگی دارد. علاوه بر این، شرایطی مانند ضخامت ورق بر قیمت تأثیر می‌گذارد. از مزایای این ورق‌ها می‌توان به سرعت بالا، امنیت بالا، سبکی، مقاومت در برابر باران و برف و عمر طولانی اشاره کرد.

ورق رنگی شیروانی

ورقهای شیروانی رنگی بام از ورق‌های فلزی گالوانیزه هستند که ورق پایه آن از جنس آهن یا استیل بوده و رنگ مورد نظر خود را در کوره به خود گرفته است. ورق‌های رنگی شیروانی توسط دستگاه‌های تخصصی، اشکال و اندازه‌های مختلف بدست می‌آید که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند و در رنگ‌های مختلف در بازار ارائه می‌شوند. در سطح این ورق‌ها می‌توان از بافت های سطحی مانند کتان، چرم یا گرانیت استفاده کرد.

قیمت ورق شیروانی رنگی

قیمت ورق بام رنگی نیز بسته به کیفیت پوشش ورق متفاوت خواهد بود. روکش رنگی روی ورق حداقل 20 میکرون و دو برابر ضخامت قسمت پشتی ورق است و در دو مرحله ایجاد می‌شود. قیمت ورق بام رنگی علاوه بر ابعاد و ضخامت آن، به قیمت فلزاتی مانند آهن و فولاد و قیمت رنگ کوره نیز بستگی دارد و به دلیل نوسانات قیمت و دلار، قیمت ورق بام متفاوت است و در حال افزایش است.

قیمت هر متر مربع سقف شیروانی

ورق‌های ساده رنگ معمولاً گران‌تر هستند. برای استعلام قیمت روزانه انواع مختلف سقف‌های بام، قیمت ورق‌های بام رنگی، ابعاد ورق‌های بام، قیمت ورق‌های سقف، به سایت مرجع مراجعه کنید. مشاوران ما هر روز هفته آماده پاسخگویی به سؤالات شما خواهند بود.

قیمت شیروانی متری

قیمت یک شیروانی متر است، به این معنی که هزینه بر اساس سطح سقف محاسبه می‌شود، به طوری که مساحت سقف، هر چقدر هم که باشد، یک درصد ثابت نیست، مثلاً 20 درصد، و قیمت به دست می‌آید. ورق‌های رنگی در دو مرحله تولید می‌شود. در مرحله اول، دفع چربی با از بین بردن هرگونه آلاینده از ورق انجام می‌شود. در مرحله دوم، پس از قرار دادن ورق در محیط گرم، ورق با مواد قلیایی شسته می‌شود.

قیمت ورق گالوانیزه شیروانی

قیمت ورق‌های گالوانیزه مانند سایر فلزات، هر روز دائماً در نوسان است و قیمت آن باید روزانه بررسی شود. ورق گالوانیزه در واقع ورق آهنی یا استیل است که در طی فرآیند گالوانیزه دارای یک لایه محافظ یا روکش روی آن است. این روکش به منظور افزایش عمر فلز و عایق بندی آن در برابر سرما و گرما و تغییر آب و هوا طراحی شده است و در دراز مدت باعث به تأخیر انداختن زنگ زدگی خواهد شد. رنگ محافظ معمولاً روی و مذاب است.

 

سایت هدف:

https://vilanama.ir/construction-of-villas/production-and-sale-of-all-kinds-of-roofing-sheets.html

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا