ورزش و نشاط

برنامه فدراسیون فوتبال برای پیگیری پرونده شکایت ویلموتس مشخص شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، به نقل از وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، مهدی محمد نبی در اولین کار گروه ویژه مسئولان ورزشی و کارشناسان حقوقی درباره استیناف فدراسیون فوتبال در برابر رأی فیفا به سرمربی سابق تیم ملی در دیوان عالی ورزش گفت: مراحل لازم را در یک فرایند منسجم آغاز کرد. درخواست رأی دادن نوه ها به فیفا ارسال شده فوری و درخواست تجدید نظر در دیوان عالی ورزش در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: “طبق بررسی ها و گزارش های صورت گرفته از تیم حقوقی فدراسیون ، متأسفانه در آن زمان در رابطه با قرارداد مارك ویلموتس با فدراسیون فوتبال ، فیفا مطالبات فدراسیون را پرداخت نکرده است.” در آن زمان ، مدیریت فدراسیون فوتبال در آن زمان ، همزمان با امضای قرارداد با ویلموتس ، نامه ای را به فیفا ارسال کرد و در آن خواستار دریافت مطالبات فدراسیون شد تا مبلغ مذکور را به موقع پرداخت کند.

نبی افزود: فدراسیون فوتبال نهادی است که با برگزاری مسابقات در رده های مختلف ملی ، درآمد کسب می کند. آنچه فدراسیون ارائه می دهد فوتبال است و نمایش آن به مردم است. فدراسیون ها و باشگاه های فوتبال بانکی نیستند که مثلاً کالایی بفروشند و درآمد کسب کنند. از آنجا که فیفا و اعضای آن تحت تحریم وزارت دارایی USAC نبودند ، عدم همکاری فیفا در آن زمان با پرداخت فدراسیون و مطالبات باشگاهها (حتی به کشورهای ثالث) مشکلات بسیاری را برای فوتبال این کشور به وجود آورد. علاوه بر این ، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از سال 1948 عضو فیفا بوده و صرفاً یک هیئت ورزشی مستقل است که القاعده هیچ ارتباطی با تحریم های بین المللی ندارد و مشمول هیچ یک از آنها نیست و ما چشم به راه فیفا و آسیا هستیم کنفدراسیون فوتبال ، مطابق ماده 4 (2) اساسنامه فیفا ، برای حل این مسئله با وزارت خزانه داری آمریکا.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اضافه کرد: “خوشبختانه با توافق حاصل شده در روزهای اخیر ، همه به دنبال یک هدف مهم هستند ، یعنی پایان دادن به رای ناعادلانه فیفا.” این یک نقطه نظر است که مورد توجه مردم و ورزشکاران کشورمان است و بر این اساس از تمامی امکانات در این مسیر استفاده می شود.

وی تأکید کرد: ما از حضور کارشناسان حقوقی در نهاد ریاست جمهوری ، وزارت امور خارجه ، وزارت ورزش و جوانان ، بازرس کل ، مشاوران حقوقی بین المللی و سایر نهادهای ذیربط در این راستا بسیار سپاسگزاریم و از این اجماع این امر مهم راضی هستیم. مرحله. “و به شکل خطرناکی شکل می گیرد. همکاران عزیز در رسانه ها در این زمان حساس و همچنین گذشته دستیار ورزش و فوتبال کشور هستند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: شکی نیست که ما در زمانی زندگی می کنیم که تمام اخبار به دلیل سطح ارتباطات در سراسر جهان مشاهده می شود و بنابراین نحوه ارائه اطلاعات به افکار عمومی برای حساسیت و آگاهی طرف مقابل بسیار مهم است. ما می دانیم و می دانیم که این کلمه برای کلمه بیانگر مکالمات ما در خارج از کشور است و حتی در این زمینه منابع غیررسمی نیز نقل شده است. بودن.

نبی افزود: نقشه راه و برنامه ریزی مربوط به شکایت علیه رأی ناعادلانه و پیگیری های ویژه آن در دیوان عالی ورزش کشور تهیه شده است و فدراسیون به همراه سایر نهادهای ذیربط با تمام توان در این راستا ادامه خواهند داد. مطمئناً با تقویت کامل تیم حقوقی سعی خواهیم کرد به حق فدراسیون خود و جامعه ورزشی کشورمان دست یابیم تا در این زمان رای ناعادلانه را باطل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا