اجتماعی

خدمتی جدید در پذیرش بیماران در بیمارستان میلاد

بیمارستان میلاد در بیانیه ای گفت: به منظور همکاری با سیستم ارجاع و تسهیل در پذیرش بیماران و بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور که به خدمات زیرمجموعه نیاز دارند ، صفحه ای را در پیام رسان WhatsApp ایجاد کرده است.

به گزارش مجله زنده خبری ، در این ارتباط تصریح شده است: مطابق برنامه ها و دستورات مدیر اجرایی سازمان تأمین اجتماعی در خصوص عملکرد سیستم ارجاع و تسهیل در پذیرش بیماران و بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور که نیاز دارند خدمات خاص مسنجر WhatsApp با نظارت مستقیم دکتر فرهاد حمزه زاده ، مدیرعامل بیمارستان ایجاد شد.

این پیام می افزاید: بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی از اقصی نقاط کشور می توانند تاریخ و اسناد خود را در پیام رسان واتس اپ به شماره 09198302580 ارسال کنند. نتیجه بررسی تاریخچه بیمار برای شخص اعلام می شود و روز مراجعه و نحوه مراجعه ادامه درمان مطلع خواهد شد.

در این ارتباط همچنین آمده است: با توجه به دسترسی و نزدیکی بیماران ساکن تهران و کرج ، کلیه بیماران و بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی به استثنای این دو شهر ، می توانند از خدمات فوق استفاده کنند. بیماران و بیمه شدگان در این دو شهر نیز می توانند با استفاده از روش های دیگر قرار ملاقات در بیمارستان بستری شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا