اقتصادی

موافقت مجلس با تفحص از منطقه آزاد قشم

نمایندگان مجلس شورای اسلامی موافقت کردند درخواست تحقیق در مورد کار منطقه آزاد کشم را درخواست کنند.

به گزارش مجله زنده خبری ، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد تأیید درخواست بررسی کار منطقه آزاد کش در صبح امروز چهارشنبه در مجلس در دستور کار قرار گرفت.

احمد مرادی ، نماینده بندرعباس ، به عنوان نماینده نامزدهای تحقیق ، گفت: دلیل اصلی این درخواست ابهامات و رسوائی های فسادی است که در سال های اخیر مطرح شده است. مردم معتقدند انگیزه ای برای برخورد با اقدامات غیرقانونی مدیر عامل وجود ندارد. اگر این کار را می کردم به خدا و حمایت همکارانم در مجلس توکل می کردم.

وی افزود: متاسفانه با وجود پرونده چندین میلیارد سو case استفاده و سو ab استفاده مالی ، سرنوشت این منطقه مهم ، مردم و سرمایه گذاران به چنین شخصی سپرده شده است.

مرادی با بیان اینکه کش به حیاط خلوت دولت ، نزدیکان و مدیران عالی آن تبدیل شده است ، یادآور شد: کشم به کانون مالکیت بیت المال و خدمات خوب به افراد خاص تبدیل شده بود و در صورت بررسی تخلفات ، ردپای برخی افراد فاش شود ، بنابراین امیدواریم که حداکثر دقت در کشف تخلفات صورت گیرد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان اینکه مردم انتظار دارند بدانند نتیجه چنین فسادی چه خواهد بود ، افزود: اگر جلوی تجاوز به بیت المال گرفته نشود فرهنگ اشرافیت نیز به کشور سرازیر می شود.

سرانجام ، وی هدف از این درخواست را اعتبار دادن به نظام جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان كرد: این تحقیق از نقاط قوت مجلس است و هیچ گونه هزینه ای ندارد و در قانون اساسی نیز پیش بینی شده است. ما بر این باوریم که هدف مناطق آزاد توسعه ، رونق اقتصادی و رقابت است ، اما به دلیل کم توجهی به مکانی شرم آور تبدیل شده است.

سرانجام درخواست تحقیق در مورد این عملیات و منطقه آزاد کشم در مجلس به رای گذاشته شد که مورد تأیید نمایندگان مجلس قرار گرفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا