سلامت و تندرستی

ذخیره مرخصی کلیه کارکنان بخش کرونا بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

شهید بهشتی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به رشد مطلوب آمار درآمد دانشگاه در سال گذشته ، ایجاد نیروهای ویژه ویژه غیرمعلمان را از مهمترین مصوبات اخیر هیئت امنای دانشگاه عنوان کرد.

به گزارش مجله زنده خبری ، دکتر علیرضا زالی در جلسه ای با روسای بیمارستان های دانشگاهی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ، اظهار داشت: در جلسه اخیر هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان یکی از دانشگاه های پیشرو در اصلاح فرآیند پرداخت ، مطلوب مصوبات در این زمینه. با این مصوبات ، به نظر می رسد که شاهد کشف جدیدی برای تأمین نیازهای کارکنان آموزشی و غیر هیئت علمی خواهیم بود.

وی با اشاره به ایجاد نیروهای ویژه برای اعضای غیر هیئت علمی دانشگاه و با بیان اینکه این مصوبه از اول دی ماه اجرایی می شود ، افزود: این موضوع سالهاست مورد تقاضای کارکنان بوده و کاربرد آن به افراد شاغل نیز کشیده می شود. مکانها “.

هال ، از جمله تأییدیه های هیئت علمی دانشگاه ، به ایجاد دانشکده ویژه و تعدیل نرخ ثبت نام در دانشکده اشاره کرد و افزود: همچنین توافق شد که بورس تحصیلی دستیاران ، کارآموزان و گروه ها در مقطع دکترا از 1400 سال تحصیلی افزایش یابد. اعمال 1399.

شهید بهشتی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، از موافقت خود برای حفظ مرخصی برای کلیه کارکنان بیمارستانهای دانشگاهی که در منطقه تاج مشغول به کار هستند ، خبر داد و گفت: این تصمیم توسط هیئت امنا برای افزایش انگیزه کارکنانی که شامل مرخصی محدود نیستند ، اعلام شد “

هال همچنین بر لزوم همکاری مدیران پرستاری برای موافقت با ترک پرستاران مراقبت های ویژه از جمله در هفته های منتهی به اوج بیماری تأکید کرد و گفت که مرخصی دادن به پرستاران به آنها کمک می کند بهبود یابد و برای مقابله با جزر و مد آماده شود. موارد بعدی خواهد بود.

وی همچنین بر لزوم توجه ویژه به توزیع مناسب و نظارت دقیق بر داروهای مرتبط با کرونا درمانی مانند RamedSavier در بیمارستان های دانشگاهی تأکید کرد.

شهید بهشتی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، گفت که سیستم HIM به عنوان یک استراتژی در دانشگاه تلقی می شود و از رونمایی نسخه جدید این سیستم در هفته های آینده خبر داد.

در بخشی دیگر از این جلسه ، دکتر سید هادی میرهاشمی معاون دانشگاه آماری از بیماران کرونا بستری در بیمارستان های دانشگاه را ارائه داد.

میرهاشمی با اشاره به آمار مراجعه کنندگان و بیماران بستری در بخشهای عادی و ویژه بیمارستانهای دانشگاهی ، بر لزوم ثبت اطلاعات بیماران کرونا در سیستم HIS تأکید کرد.

دکتر محمود هدادوست ، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه وی درباره مواردی مانند راه اندازی پروژه های جدید توسعه فقط در موارد اضطراری در بیمارستان ها ، لزوم انطباق با تفاهم نامه بودجه دانشگاه و استخدام کارمندان شرکت ها فقط با هماهنگی ستاد دانشگاه از بیمارستان ها با مدیران بیمارستان بحث کرد.

دکتر سید علیرضا مرتضوی – معاون پزشکی و دارویی دانشگاه وی در بخشی دیگر از جلسه ، وی سیاست های مدیریت بیمارستان در مورد خرید و توزیع داروهای مربوط به درمان عروق کرونا ، از جمله RamedSavier و Favipiravir را توضیح داد.

وی همچنین بر لزوم ثبت اطلاعات مربوط به این داروها در سیستم های HIM و HIS تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، در این جلسه روسای بیمارستان ها با هیئت مدیره دانشگاه چالش ها ، ظرفیت ها و نیازهای مربوط به بیمارستان ها را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا