اقتصادی

رونمایی ایرپاد مکس اپل به قیمت گران‌تر از آیفون

اپل مدل جدیدی از هدفون های بی سیم را با AirPad Max با دو گوش معرفی کرده است که 549 دلار بیشتر از برخی مدل های آیفون و آیپد این شرکت قیمت دارد.

به گزارش مجله زنده خبری ، ایرپاد جدید که حداکثر عمر باتری آن 20 ساعت است ، سه شنبه آینده عرضه می شود.

از آنجا که هدفون به دور گوش می پیچد ، کیفیت صدای بهتری نسبت به هدفون ارائه می دهد و در استودیوهای حرفه ای استاندارد است. AirPad Max با هدفون های گران قیمت مانند Bose که در تعطیلات سال نو 340 دلار به فروش می رسد ، رقابت خواهد کرد.

هدفون AirPad Max 549 دلاری بسیار گرانتر از مدل های استاندارد آیفون ، آیپد و اپل واچ است. این شرکت اعلام کرده است که قیمت مدل های AirPad و AirPad Pro همان 159 و 249 دلار ثابت خواهد ماند.

AirPad Max دارای 9 میکروفون و دو تراشه H1 است که یک تراشه سفارشی برای پردازنده صوتی است. این میکروفون ها به کاهش میزان هوا در هنگام مکالمه تلفنی کمک می کنند و از میکروفون های موجود در گهواره تلفن برای جذب صدای اضافی استفاده می کنند.

نتایج مالی اپل در سه ماهه گذشته نشان دهنده افزایش فروش لوازم جانبی است ، علی رغم کاهش 20.7 درصدی فروش آیفون. فروش لوازم جانبی اپل با رشد 16 درصدی به 53.8 میلیارد دلار در سال 2020 رسید ، در حالی که فروش آیفون با 3 درصد کاهش به 137.8 میلیارد دلار رسید.

به گزارش رویترز ، اپل در ماه اکتبر از جدیدترین مدل های آیفون با قابلیت اتصال 5G رونمایی کرد که به دلیل تأخیرهای ناشی از شیوع ویروس کرونا در ماه سپتامبر ، یک ماه دیرتر از حد معمول بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا