ورزش و نشاط

منصوری -گیتی پسند؛ اوج هیجان اما بدون تماشاگر

در هفته اول لیگ برتر ، بازی منصوری کارزاک با گیتی پسند باعث هیجان مضاعف در این رقابت ها شد.

به گزارش مجله زنده خبری ، فصل جدید لیگ برتر فوتسال از چهارشنبه 26 آذرماه آغاز می شود و جادوی عدم برگزاری این مسابقات شکسته خواهد شد. با شروع چندین تیم در پایان تابستان برای فصل جدید ، مسابقات در پایان پاییز آغاز می شود ، اما در هفته اول شاهد هیجان زیادی در مسابقات هستیم. بدون شک این هفته همه نگاه ها به تقابل تیم کارچاک و منصوری با گیتی پسند خواهد بود. منصوری که پس از انحلال و کناره گیری از فوتسال به میادین بازگشت ، در یک محیط دوستانه که مسابقات قبلی دو تیم پر از هیجان و درگیری بود ، از اصفهان استقبال کرد. البته اخیراً رابطه هواداران گیتی و قرچاکس کمی بهبود یافته است ، اما کری نیست که ناشنوایی شدیدی بین این دو تیم وجود دارد و هیچ یک از آنها برای پیروزی قدم بر نمی دارند.

اوج هیجان در این بازی این است که مسابقات به دلیل شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب بدون تماشاگر خواهد بود ، در غیر این صورت با حضور تعداد زیادی تماشاگر در سالن 7 تیر قرچک ، عرصه برای شاگردان وحید باریکتر خواهد شد. شمسایی اگرچه منصوری دیرتر از گیتی پاسند شروع کرد ، اما او آماده این مسابقات است و سعی دارد روز سختی را برای تیم ستاره گیتی پاسند سپری کند.

این بازی می تواند یک دوئل بین برادران حسن زاده باشد اما عسگر حسن زاده کاپیتان تیم ملی به دلیل مصدومیت گیتی پسند را همراهی نخواهد کرد تا بازی هم تیمی هایش مقابل تیم برادرش محسن حسن زاده را که سرمربی تیم است ، ببیند. منصوری کارچاک

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا