بین المللی

مرگ زندانیان سیاسی بحرین بر اثر کرونا بهترین گزینه برای فرار آل‌خلیفه از محکومیت است/ پیوستن اهل‌سنت به قیام مردمی

به گزارش گروه آژانس بین المللی آنا ، شیخ حسین الحداد در گزارشی نوشت: “انقلابیون بحرین با وجود خفقان سیستم سیاسی به موارد بسیاری دست یافته اند که مهمترین آنها لکه بینی چهره زشت تحقیرآمیز است. رژیم خلیفه در مقابل جهان و افکار عمومی. “انقلاب در بحرین نشان داد که عدالت در رژیم آل خلیفه وجود ندارد و آنها نسبت به مردم بی تفاوت هستند. حجاب رژیم وحشی نیز برداشته شده است.

تظاهرات در بحرین

براساس این گزارش ، رفتار با مجروحان و عموم مردم در بحرین نادیده گرفته می شود ، بازداشت زندانیان سیاسی در حال افزایش است و آنها همچنین باید شرایط بسیار سختی را در بازداشتگاه ها و زندان های رژیم تحمل کنند. با این حال ، مقامات دولتی از واکسیناسیون زندانیان در برابر ویروس کرونا خودداری کرده و عمداً میزان سو abuse استفاده پزشکی از زندانیان عقیدتی را افزایش دادند.

وی می نویسد: “اگر وضعیت زندانیان عقیدتی را بررسی کنیم ، می بینیم که حتی در دهه های 1960 ، 1970 ، 1980 ، 1990 و حتی اوایل 2000 ، چنین سو ab استفاده های پزشکی ، مانند سال های اخیر ، رژیم آل خلیفه وجود نداشته است. این کار را انجام داده است و علاقه ای به وضعیت زندانیان و آنها ندارد. “فرقی نمی کند که آنها به دلیل ویروس کرونا ویران شده باشند یا به دلایل دیگر. آنها می خواهند همه زندانیان سیاسی و عقیدتی تاج مرگ خود را از دست بدهند و رژیم آل خلیفه آزاد شود.

استدلال آل خلیفه این است که مرگ مخالفان به دلیل تاج گذاری است ، این یک بیماری همه گیر در جهان است و هیچ کس نمی تواند رژیم را به خاطر آن محکوم کند.

یک رهبر مخالف در بحرین در گزارشی گفت: “یکی از بزرگترین جنایات تاریخ بحرین ، تصویب منشور اقدام ملی است. پس از تصویب منشور ، خطبه های جمعه جمعه ، از سرگیری مساجد و حسینیه ها و سایر مراسم شیعیان وی تا آنجا که ممکن بود ، تمام راه های موجود برای اقدامات اجتماعی شیعیان را مسدود کرد ، و مردم بحرین متحد و بسیار فرقه ای نیستند.

به گفته حداد ، اگرچه قطار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مدتی است که راه اندازی شده است ، اما رژیم آل خلیفه سال هاست که این قطار را اداره می کند و ما بارها گفته ایم که رژیم بحرین پشت سر صحنه ها با نهادهای صهیونیستی ارتباط دارد. لابی و لابی علیه جمهوری اسلامی ایران و حزب الله. آنها نهادهای جعلی را متهم می کنند.

خالد بن احمد آل خلیفه

شیخ حسین الحداد در گزارش خود نوشت: “دست آمریکایی ها در دست بحرین و دشمن صهیونیستی است و این واقعیت مسلم نیست ، اما سانسور شدید رسانه ای و ناآگاهی مردم موج غرب را علیه کشورهای مقاومت ، از جمله یمن و نیاز دامن می زند. برای افکار عمومی روشن شود. “آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم.

رهبر بحرین نوشت: “ما در سالگرد انقلاب مردم بحرین هستیم که هر ساله با شور و نشاط بیشتری جشن گرفته می شود زیرا حتی جامعه اهل سنت نیز به ما می پیوندند و مشتاق روشن کردن آتش برای سقوط کاخ های آل خلیفه هستند. مردم بحرین. “گرمتر شوید. آنها به قیام پیوسته اند و در ماههای آینده اتفاقات بیشتری خواهد افتاد.

“پیروزی مقاومت اجتناب ناپذیر است ، مردم بحرین باید صبر و استقامت بیشتری داشته باشند ، زیرا خداوند قول داده است که از مظلومان در برابر ستمگران محافظت کند ، تا حکومت ستمگران مانند فرعون و مظاهر او ادامه پیدا نکند ، “رهبر انقلابی بحرین نتیجه گرفت. بسیاری از آنها پایین آورده شدند. اکنون دیگر اثری از صدام ، هیتلر یا شاه نیست ، زیرا این اراده خداوند است که به مستضعفان در جهان قدرت دهد.

انتهای پیام / 4033 /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا