اقتصادی

بازهم زمین‌خواران به جنب و جوش افتادند

دلالان و کسانی که به سرزمین های ملی حمله می کنند معمولاً هر ساله از خلوت عید نوروز استفاده می کنند و قربانی اراضی دولتی می شوند. امسال ، 128 مورد خشونت در سه روز اول آوریل در سراسر کشور از بین رفته است. فقط در استان تهران 54 میلیارد تن زمین از 19 مارس تا 20 آوریل توسط اشغالگران آزاد شد.

به گزارش مجله زنده خبری ، میزان تصرف زمین معمولاً در روزهای تعطیل و مناسبت ها افزایش می یابد. با شروع تعطیلات نوروز ، حمله به سطح ملی و محیط زیست افزایش خواهد یافت. رسیدگی به مصادره ها در زمینه محیط زیست به عهده سازمان جنگلداری و در زمینه اراضی دولتی به عهده سازمان ملی زمین و مسکن ، بخشی از وزارت راه و شهرسازی است.

امسال ، فرمانده یگان ملی حفاظت از زمین و مسکن از آزادی 128 مورد حمله به اراضی دولتی در سه روز اول آوریل خبر داد و گفت که در طی این سه روز تمام حملات به اراضی دولتی از بین رفته است.

جواد هرادمند اظهار داشت: در اول فروردین هفت مورد تجاوز به 18 هزار و 920 متر مربع از اراضی دولتی ، در روز دوم فروردین 94 مورد تعرض در 69 هزار و 70 متر مربع از اراضی دولتی و در روز سوم از فروردین ، ​​27 مورد تجاوز به اراضی دولتی توسط دلالان سی و پنج اداره کل گزارش شده است که همه آنها از بین رفته است. در روز اول فروردین ، ​​28 استان ، در روز دوم فروردین 20 استان و در روز سوم فروردین 25 استان بدون تجاوز گزارش شده است.

دماوند و شمیرانات اهداف اصلی سرقت های زمین هستند

از سوی دیگر ، خلیل محبا ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با تأکید بر حذف مصادره های گسترده از اواخر سال گذشته ، گفت: و ما بالاترین آمار را در مناطق مختلف شمیرانات و دماوند داریم.

وی خط قرمز اداره کل را حفاظت از انفال و خزانه داری توصیف کرد و گفت: همکاران معاون املاک و امور حقوقی و ادارات شهرستان و یگان حفاظت ملی اراضی با هماهنگی نظامیان و نیروهای انتظامی و ما با هر گونه تشنج مقابله خواهیم کرد. “

بنابراین ، این گزارش خواستار یک پل تلفنی 1656 برای مردم برای مبارزه با زمین خواری است که از طریق آن شهروندان می توانند گزارشات حمله به اراضی دولتی و ملی را گزارش دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا