ورزش و نشاط

رئیس فراکسیون ورزش: پیگیر مطالبات ورزشکاران ناشنوا هستیم

رئیس فراکسیون ورزشی مجلس شورای اسلامی از بخشهای مختلف فدراسیون ناشنوایان بازدید کرد.

به گزارش مجله زنده خبری ، محمد مهدی فروردین ، ​​رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی ، عصر روز گذشته در تمرینات تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در ورزشگاه شهید شیرودی حضور یافت.

تیم ملی ناشنوایان ایران اردوی آمادگی را برای شرکت در مسابقات مقدماتی بازی های المپیک ناشنوایان برگزار شده توسط ایران در کیش برگزار می کند و طبق اعلام کشورمان کادر فنی این تیم متشکل از محمد حسین زیی و بیژن ذوالفقار است. مربیان فوتبال.

رئیس فراکسیون ورزش سپس از اردوی آماده سازی فدراسیون کشتی ناشنوایان به مربیگری علیرضا رضایی دارنده مدال نقره مدال سنگین وزن المپیک در سالن آموزش کشتی فدراسیون ناشنوایان بازدید کرد.

نماینده مجلس در این بازدید با تأکید بر لزوم حمایت مجلس و دولت از ورزش ناشنوایان خاطرنشان کرد: “من هنوز هم خود را عضوی از جامعه بزرگ ورزش می دانم و افتخار می کنم که می توانم در خدمت بهبود وضعیت ورزش برای کر.”

وی ادامه داد: ما خوشحالیم که فدراسیون ناشنوایان در شرایطی که میزبان تیم ملی فوتبال ما و نمایندگان ایران در جام باشگاه های آسیا بود ، توانست میزبان المپیک مقدماتی ناشنوایان در کیش باشد. “فدراسیون فدراسیون ناشنوایان ناشنوایان مثبت است و فراکسیون ورزش مجلس از ورزش ناشنوایان حمایت خواهد کرد.

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: حضور مربیان درجه یک فوتبال و کشتی در فدراسیون ناشنوایان نشان دهنده عملکرد مثبت این فدراسیون است. ما قطعاً از وزیر ورزش خواهیم خواست که در صورت کسب مدال در بازی های المپیک ناشنوایان ، به عنوان یک ورزشکار ناشنوا حق شما را پرداخت کند و قطعاً مطالبات ورزشکاران توسط وزارت ورزش دنبال می شود.

در این بازدید مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان و معاونان وی رئیس فراکسیون ورزش مجلس را همراهی کردند.

فدراسیون ناشنوایان ایران 10 هزار ورزشکار دارد که در سراسر کشور سازمان یافته اند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا