بین المللی

سوءاستفاده شرکت‌های تولید محتوای پورن از محبوبیت سلبریتی‌ها بین نوجوانان/ ساز و کار کشورهای جهان برای مقابله با این چالش چیست؟

به گزارش گروه بین الملل آنا ، شدت و میزان تهدیدها علیه کودکان و نوجوانان و صرف انحراف این گروه های آسیب پذیر از طریق اینترنت به قدری جدی است که بسیاری از کشورها با وجود اختلافات فرهنگی ، مذهبی ، نژادی و اقتصادی اقدامات مشابهی را انجام می دهند. آنها مجهز به مکانیزم قانونی برای جلوگیری از باندهای جنایتکار و به حداقل رساندن نفوذ چنین اقدامات مخربی هستند.

شاید لازم باشد دبیرکل سازمان ملل متحد ، آنتونیو گوترش ، که اکنون مهمترین تهدید جهان برای تغییر اقلیم است ، همکاری فرهنگی داشته باشد و همه را به عضویت در باندهای سودجوی بین المللی که اکنون در دسترس هستند ، فراخواند. و نوجوانان قرن 21 و آوردن این گروه سنی به اردوگاه فساد.

نیاز به تهیه برنامه های پیشگیری محلی

البته ما در این زمینه بی تاب نیستیم و لازم است که هر کشوری به طور خودجوش همه امکانات اطلاعاتی فرهنگی ، سنتی ، مذهبی ، تاریخی و انضباطی خود را بسیج کند و طبق برنامه مدون ابتدا دسترسی به وب سایت های مشکوک و سپس کودکان را مسدود کند. .

قانونگذار استرالیا اخیراً با تصویب لایحه ای به دولت اطلاع داده است که با نظارت بر تمام محتوای بزرگسالان ، افسران امنیت الکترونیکی را قادر می سازد تا با استفاده از فیلتر کردن و حضور گسترده کارگران جنسی در اینترنت ، آنها را از دسترس کودکان و نوجوانان دور نگه دارد. .

این قانون به مسئولان امنیت الکترونیکی استرالیا اجازه می دهد برای محافظت از کودکان در برابر آزار و اذیت بالقوه و بزرگسالان منحرف ، آزار و اذیت آنلاین را هدف قرار دهند.

قانون فوق مجازات حداکثر سه تا پنج سال زندان برای کسانی که به هر طریقی کودکان را مورد آزار و تهدید قرار می دهند ، با حداکثر مجازات در نظر گرفته است.

استرالیا ، کشوری در اردوگاه بلوک غرب ، کودکان و نوجوانان را در معرض خطر می بیند و آماده است تا با تمام گروه های به اصطلاح آزادی بیان یا بیان درگیر شود تا آینده جامعه آنها با شعارهایی که می دهند فدا نشود.

سلبریتی های عاشق پول و هوس!

طبق یافته ها و گزارش های محققان در زمینه امنیت الکترونیکی ، همه این حملات به طور آشکار توسط گروهی از کارگران رابطه جنسی یا طرفداران آنها علیه روان کودکان و نوجوانان انجام نشده است. این روش پیچیدگی های خاص خود را دارد ، زیرا در طولانی مدت سودهای کلانی کسب می کند و در بسیاری از موارد با استفاده از مشاهیر که دنباله زیادی از این نوجوانان هستند ، به دنیای نوجوانان نفوذ می کنند و آنها را فریب می دهند.

استرالیا لایحه ای را تصویب می کند که به دولت اطلاع می دهد و با نظارت بر تمام محتوای بزرگسالان ، افسران امنیت الکترونیکی را قادر می سازد تا با استفاده از فیلترها از دسترس کودکان و نوجوانان جلوگیری کند.

یکی از این مشاهیر ساسان حیدری جافتک یا ساسی مانکن خواننده جنجالی و حاشیه ای است که موسیقی وی برای برخی دیگر از فعالیت های او در آن سال ها هنری تزئینی و تراژیک محسوب می شود. او با این حاشیه مطمئن توانست اقدامات مخرب و غیراخلاقی خود را ادامه دهد. اخیراً ، در ویدئوی جدیدی از او ، یک بازیگر پورنو را می بینیم که شباهت زیادی به یکی از مشهورترین ستاره های پورنو آمریکا دارد. مسلم است که ساسی بمب جدید خود را با این چهره منفجر کرد ، بنابراین در روزهای آینده شاهد گسترش این آهنگ در جامعه خواهیم بود.


بیشتر بخوانید:

استفاده بیش از حد جوانان از فضای مجازی ، پایبندی آنها به ارزشهای خانوادگی را کاهش می دهد

کودک آزاری فقط برای 3000 تن / فروش و اجاره کودکان برای خدمات جنسی و کار!


ناگفته نماند که فضای مجازی ، شبکه های اجتماعی و انواع سایت ها بخشی از زندگی امروز ما شده است. اما عواقب استفاده از فضای مجازی برای مشاهده مطالب پورنوگرافی چیست؟ محققان پنج مرحله را برای افرادی که مشتری سایت های پورنوگرافی هستند ، ذکر کرده اند. اولین مرحله مقابله است که در آن بیشتر افراد معتاد به پورنوگرافی از سنین پایین شروع به تماشای فیلم های پورنوگرافی می کنند. سپس مرحله اعتیاد آغاز می شود ، که در آن فرد مبتلا تمایل زیادی به دیدن و تماشای تصاویر پورنوگرافی دارد و اجتناب از آن غیرممکن می شود. مرحله سوم تقویت است ، که در آن میل به دسترسی افزایش می یابد و بیمار نمی تواند امتناع کند. مرحله چهارم حساسیت زدایی است که در آن بیمار مانند قبل با تماشای فیلم ها و تصاویر پورنوگرافی تحریک نمی شود ، بنابراین او سعی می کند با استفاده از مواد پورنوگرافیک متنوع و متنوع ، به حساسیت اولیه دست یابد ، اما این دوباره اتفاق نمی افتد. سرانجام ، آخرین مرحله ، مرحله ای است که در آن فرد از دنیای مجازی پورنوگرافی خارج می شود و برای انجام کارهای پورنوگرافی وارد دنیای واقعی می شود.

به دلیل زشتی این عمل ، حتی در میان برندگان ، سو abuse استفاده جنسی از کودکان جرم پنهانی تلقی می شود ، به این معنی که بیشتر کسانی که در این حرفه کار می کنند ، اقدامات خود را از دید پنهان می کنند. در عصر امروز که اینترنت تأثیر زیادی در خانواده ها دارد و بسیاری از کودکان و نوجوانان به شبکه های اجتماعی دسترسی دارند ، دلالان به همان روش آسان و بدون دردسر وارد می شوند. مسئله این است که اولین راه برای جلوگیری از حمله چنین افرادی ، به صورت جداگانه یا در یک باند سازمان یافته ، محدود کردن دسترسی به برخی از سایت ها و سایت های رسانه های اجتماعی است.

آمار وحشتناک برای عادی سازی سو abuse استفاده جنسی از کودکان

عادی سازی آمار سو abuse استفاده جنسی کودکان وحشتناک است. به عنوان مثال ، در سال 2005 بیش از یک میلیون تصویر تحریک آمیز از سو abuse استفاده جنسی کودکان در اینترنت وجود داشت و 70 درصد این تصاویر مربوط به کودکان زیر 10 سال بود. این گسترش سفته بازان باعث ایجاد کنترل بین المللی برای ایجاد جنبش محافظت از ما در یک حرکت جسورانه شد. این کشور در سال 2014 در انگلستان تاسیس شد و اکنون 63 کشور عضو ، 30 سازمان غیردولتی و 20 شرکت بزرگ فناوری دارد.

اتحادیه بین المللی حمایت از کودکان در برابر خشونت جنسی در سال 2012 توسط کمیسیون اروپا و ایالات متحده به صورت آنلاین تاسیس شد و 54 کشور عضو دارد.

دسترسی افراد خردسال در ایالات متحده به محتوای مخرب توزیع شده در شبکه جهانی وب محدود است

اپراتور اصلی آلمان اولین سازمانی بود که در سال 2005 توافق نامه ای برای حمایت از کودکان با اپراتورهای تلفن همراه امضا کرد. بر اساس این مقررات ، اپراتورهای تلفن همراه موظفند دسترسی به محتوای غیرقانونی را محدود کنند و با نصب سیستم های شناسایی اطمینان حاصل کنند که کاربران نابالغ با پورنوگرافی روبرو نمی شوند. محتوا. دسترسی ایمن به اینترنت در چندین شهر فدرال آلمان نیز در برنامه درسی مدارس گنجانده شده است و به زودی در برنامه درسی اصلی تمام اقامتگاه های آلمان اجباری خواهد شد.

فیلتر گسترده در انگلیس برای محافظت از کودکان

انگلستان از سال 2004 برای محافظت از حقوق کودکان در فضای مجازی فیلترهای گسترده ای را اعمال می کند. به این ترتیب ، اگر کسی درخواست دسترسی به محتوای غیرقانونی را داشته باشد ، پیام خطایی دریافت می کند. علاوه بر این ، این قانون به پلیس اجازه می دهد تا هویت شخصی را که به دنبال محتوای غیرقانونی ، به ویژه محتوای علیه کودکان است ، بدست آورد. با استفاده از این فیلترهای خانگی ، دیگر خانواده ها برای کنترل اینترنت خود نیازی به بارگیری و نصب نرم افزار فیلتر ندارند و فقط با راه اندازی این سیستم می توانند فعالیت های فرزندان خود را در اینترنت کنترل کنند.

در سال 2016 ، مقامات اتحادیه اروپا مقررات محرمانه بودن داده ها را تصویب کردند و سرانجام مقررات عمومی حفاظت از داده های اتحادیه اروپا (GDPR) از 25 مه 2018 به اجرا درآمد.

این مقررات شفافیت و کنترل بیشتری بر نحوه استفاده از داده ها توسط بخش های خصوصی و دولتی فراهم می کند. بر اساس همین قوانین ، افراد زیر 16 سال می توانند از دسترسی به رسانه های اجتماعی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا محروم شوند.

کودکان در اینترنت به دنبال چه هستند؟

در جزئیات این قانون آمده است كه به منظور حمایت از كودكان و نوجوانان و با صلاحدید مقامات ، كودكان و نوجوانان می توانند از خدمات اینترنتی مانند شبکه های اجتماعی ، سرویس های پیام رسان یا هر چیز دیگری که اطلاعات آنها را بدون رضایت صریح پردازش کند ، محروم شوند. والدین یا سرپرست او امتناع کردند.

یکی از قوانین حمایت از حقوق کودکان در فضای مجازی در ایالات متحده ، قانون کوپا است. این قانون محدود کردن دسترسی خردسالان به موارد مضر توزیع شده توسط شبکه جهانی است. هر دو محتوای ناپسند و تجاری مورد بازبینی و محدودیت قرار گرفتند.

همزمان با لازم الاجرا شدن قانون کوپا در سال 1998 ، قانون حریم خصوصی کودکان به عنوان یک قانون فدرال ایالات متحده تصویب شد و از آوریل 2000 به اجرا درآمد. بر این اساس ، اطلاعات شخصی کودکان زیر 13 سال باید باشد محافظت شده است و هیچ کس حق ندارد آن را فاش کند یا بفروشد. اگر سایت یا ارائه دهنده خدمات به این اطلاعات نیاز دارد ، باید رضایت والدین یا سرپرست کودک را کسب کند.

طبق این قانون ، کودکان زیر 13 سال به طور قانونی می توانند اطلاعات شخصی را با اجازه والدین خود ارائه دهند ، اما بسیاری از وب سایت ها اجازه نمی دهند افراد زیر سن قانونی از خدمات آنها استفاده کنند.

انتهای پیام / 4155 /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا