ورزش و نشاط

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با نساجی/ گل‌محمدی ریسک نمی‌کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 20:50 امروز پنجشنبه میزبان نساجی مازندران است. هفته مسابقه لیگ برتر. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پس از این مسابقه به هند سفر می کند تا در گروه E بازی کند. پسندیدن متمرکز در این کشور.

پرسپولیس که تا پایان هفته نوزدهم با دو امتیاز کمتر از سپاهان اصفهان با 40 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد ، راهی برای پیروزی برای ماندن در کورس قهرمانی ندارد. شما برنده شدید که می تواند پرسپولیس را با آرامش هرچه بیشتر به هند برساند.

یحیی گلمحمدی سرمربی پرسپولیس قصد دارد حامد لاک را دوباره در درب تیمش نگه دارد. و با توجه در غیاب فرشاد فرجی به دلیل بیماری بیماری کرونا قلب ، او دوباره از جفت سید جلال حسینی و محمد حسین کنعانی زادگان در قلب خط دفاع استفاده کرد.

سیامک نعمتی که در بازی قبلی “قرمزها” نیمکت نشین بود ، احتمالاً جای دفاع مهدی شیری را خواهد گرفت. سعید آقایی همچنین به عنوان مدافع چپ به بازی ادامه خواهد داد.

قرمزها در خط میانی با بازگشت احمد نورولاهی کار خود را انجام می دهد. این تیم میلاد سرلک و امید هستند آلیشیا و مهدی ترابی هم هنوز آنجاست کمربند او محیط خود را حفظ خواهد کرد.

مهمترین نکته برای یحیی بهبود کیفیت خط حمله او است. عیسی القاطر پس از گذراندن 6 ماه به طور موقت می تواند به تمرینات تیم بازگردد آسم او را در خط حمله به شهریار موگانلو قرار دهید ، اما سرمربی سرخ پوشان هنوز هم خطر استفاده از القاطر را ندارد و می خواهد در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی بازی کند.

بنابراین وحید امیری دوباره در کنار شهریار مغانلو بازی خواهد کرد تا گل محمدی که به دلیل دریافت چهار کارت زرد از حضور در نیمکت پرسپولیس محروم شده است ، بتواند شاگردان خود را از جایگاه ویژه در ورزشگاه آزادی تماشا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا