اقتصادی

برق مزارع غیرمجاز استخراج رمز ارز در تهران قطع شد

نیروهای اجرایی 22 منطقه الکتریکی در تهران بزرگ با حضور در مراکز غیرقانونی استخراج ارز دیجیتال که از قبل شناسایی شده بودند ، برق این مزارع را قطع کردند.

به گزارش مجله زنده خبری ، حمیدرضا منصوری معاون بهره برداری و اعزام شرکت توزیع بزرگ تهران همزمان با ششمین شبکه سراسری برق که صبح امروز پنجشنبه در سراسر کشور انجام شد ، اظهار داشت: این مانور ششمین مانور هماهنگ در کشور است و دومین مانور سراسری همزمان با آغاز فصل گرما برگزار شد و تمرکز آن بر ارزیابی آمادگی ژنراتورهای اضطراری برای ورود به مدار در شرایط بحرانی ، بهبود روشنایی معابر و مبارزه با مزارع غیرقانونی ارز بود.

وی افزود: در طی آن ، گروه های عملیاتی از 22 منطقه الكتریكی ضمن بررسی شرایط شبكه و اجرای اصلاحات فنی مورد نظر و همچنین انجام برخی تعمیرات لازم ، با هماهنگی دستگاه های قضایی و انتظامی در سطح شهر حضور خواهند داشت ، برخورد قانونی با متخلفان “در زمینه استخراج ارز دیجیتال.

معاون بهره برداری و اعزام شرکت بزرگتر توزیع برق تهران همچنین به ظهور گرمای زودرس و تولید محدود برق آبی به دلیل کاهش قابل توجه بارندگی اشاره کرد و گفت: “از همه مشترکان و شهروندان تهرانی می خواهیم در مدیریت مصرف برق همکاری کنند. “

به گفته منصوری ، در این راستا مصرف برق در همه دفاتر و دستگاه های اجرایی تهران به صورت روزانه و روزانه کنترل می شود و در صورت عدم همکاری ادارات برای کاهش مصرف برق ، اقدامات قانونی پیش بینی شده در این زمینه انجام می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا