عمومی

محدود شدن ثبت سفارش پمپ آب رسان از حدود یک سال و نیم پیش

رییس اتحادیه ماشین آلات کشاورزی، صنعتی و ساختمانی تهران از محدود شدن ثبت سفارش پمپ آب رسان از حدود یک سال و نیم پیش خبر داد و با اشاره به افزایش قیمت دو تا سه برابری این محصول در این مدت نسبت به تمام شدن ذخایر داخلی و کمبود پمپ های تولیدی برای رفع نیاز صنایع، کشاورزی و ساختمان ها هشدار داد. پس از اتمام، محصول توسط دستگاه سانتریفیوژ جداسازی و در آون 100 درجه خشک شد. مصرف انرژی رایانه ها، نمایشگرها، دستگاه های کپی، فکس و دیگر لوازم اداری نیز کاهش چشم گیری یافته است. گازهای غیر قابل تقطیر تمایل دارند روی سطوح محلول رقیق لیتیوم بروماید که در کف جذب کننده است ، جمع شوند. ۳- مخزن استنلس استیل بعلت صافی سطح رسوب روی آن نمی چسبد احتیاج به رسوب زدائی ندارد چون زنگ نمی زند عمرزیادی دارد. جهت جلوگیری از روند مصرف بی رویه انرژی در کشور از طرف مقامات ایران باید اقدامات اساسی به صورت قوانین همگانی صورت بگیرد. در واقع، آنچه که ممکن از نظر صرفه جویی در انرژی بسیار ایده آل به نظر برسد، شاید سیستم تهویه مطبوع ساختمان را تبدیل به دستگاه تولید شکایات ساکنین نموده و در برخی موارد، کابوسی واقعی در مورد کیفیت هوای داخلی به شمار تهویه مطبوع ساختمان را تبدیل به دستگاه تولید شکایات ساکنین نموده و در برخی موارد، کابوسی واقعی در مورد کیفیت هوای داخل آید.

با شروع بکار موتور فن داخلی ، موتورفن گرمای آن را گرفته و به داخل محیط می دهد. آبگرم مصرفی مخزنی در داخل آبگرم شوفاژ شناور می باشد حرارت از آبگرم شوفاژ از جدار مخزن آبگرم مصرفی بداخل آبگرم مصرفی منتقل می گردد. بعلاوه یک تابلو برق دارای کلید قطع و وصل مشعل و پمپ و همچنین منبع انبساط بسته و دو شیر اطمینان یکی در مسیر آبگرم شوفاژ و دیگری در مسیر آبگرم مصرفی قرار میگیرد تا مانع از بالا رفتن فشار از حد مجاز شود. همچنین برای نصب این دستگاه معمولا از هنگام ساخته شدن ساختمان باید برنامه ریزی لازم صورت بپذیرد و فضای کافی و مناسب از قبل طراحی و تعبیه گردد. دریچه های خطی و برخی دریچه های القای بالا، جزو معدود ابزارهایی هستند که این الزامات را برآورده می سازند. تنها انواع معدودی از دیفیوزرهای القای بالا/ دمای پایین و دیفیوزرهای چند شبکه ای قابل تنظیم می توانند در این مقدار جریان هوا، شرایط مناسب را تامین نمایند و البته این نوع دیفیوزرها در بسیاری از ساختمان های اداری نصب نشده اند.

وظیفه یک برج خنک کن باز، جذب گرما از یک فرایند و دفع آن به فضای اتمسفر است که اساساً این دفع از راه تبخیر صورت می پذیرد. گاز داغ ضمن تبادل حرارت با آب ارسالی از سوی برج خنک کن یا هوای خنک در کندانسور تقطیر شده و بصورت مایع داغ ، کندانسور را به سمت شیر انبساطی در ورودی اواپراتور ترک می کند. عبور مایع مبرد از شیر انبساطی توام با افت فشار است، از این رو مایع آمادگی لازم برای تبخیر را در داخل اواپراتور کسب می کند و پس از ورود به فضای اواپراتور با جذب حرارت از لوله های آب سیستم ( آب تغذیه کننده وسائل تبادل حرارت همچون فن کوئل ها) تبخیر شده و بصورت گاز از طریق لوله مکش به کمپرسور باز می گردد و چرخه سرمایش بار دیگر از سر گرفته می شود. ۱- ابعاد این دیگ پکیج به نسبت ظرفیت با مقایسه با سایر مدل ها کوچکتر می باشد.

سپس ریشه ها از این محلول خارج شده و سه بار با آب مقطر شستشو داده شدند. تحقیقات نشان داده است انتخاب مقدار بزرگتری برای c1نسبت به پارامتر اجتماعی c2 مناسبتر است؛ اما باید همواره شرط رعایت شود. در اوایل دهه ی ۱۹۹۰، فضاهای داخلی معمولی با استفاده از اختلاف دمای «تغذیه به فضا» ی معادل F 20، برای بارهای اوج ۰٫۸ تا ۱٫۰cfm به ازای فوت مربع طراحی شده بودند. کاهشی چهل تا شصت درصدی نیز در میانگین بارهای سرمایش داخلی به چشم می خورد. در نرم افزار کریر مقادیر مربوط به زمان بندی چه برای بارهای داخلی و چه برای کارکرد دستگاه های تهویه مطبوع، بصورت 100% برای 24 ساعته برای تمام روزهای هفته در نظر گرفته شده است. برای هر تن بار سیستم، با توجه به دما و قابلیت هدایت گرمایی زمین، قابلیت هدایت گرمایی مواد پرکنندة چاه، و قطر لولة مبدل زمینی مشخص میشود. برای تعیین حداکثر غلظت مواد معدنی که می تواند بدون ایجاد رسوب در آب موجود باشد باید آب جبرانی کاملاً مورد برسی قرار گیرد. شیر خود کار از یک سنسور که روی خط خروجی آب سرد خروجی از اواپراتور نصب است ، فرمان می گیرد. لازم به ذکر است که مبرد تمام سیستمهای بالا R-410a دوستدار محیط زیست می باشد.

اطلاعات بیشتر: تامین تجهیز

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا