ورزش و نشاط

مصدومیت بالاخره سهراب مرادی را از پا انداخت + فیلم

سهراب مرادی سرانجام مصدوم شد و علی رغم همه تلاش های وزنه بردار ، در پایان نتوانست جواز حضور در المپیک را کسب کند.

به گزارش مجله زنده خبری ، سهراب مرادی وزنه بردار وزن 96 کیلوگرم ایران به دنبال سهمیه المپیک توکیو بود و آخرین امید او برای کسب این سهمیه مسابقات مقدماتی المپیک کلمبیا است.

بیست روز پس از مسابقات قهرمانی آسیا ، او در یک رقابت سنگین وزن دیگر شرکت می کند و همچنان به مسابقات مقدماتی المپیک کلمبیا راه می یابد تا شانس خود را برای کسب سهمیه افزایش دهد. بنابراین وی باید در این مسابقات رکورد 388 کیلوگرم را ثبت کند.

این وزنه بردار مانند مسابقات قهرمانی آسیا با وزنه 170 کیلوگرم شروع کرد که از همان ابتدا مشخص بود تحت این وزن تحت فشار زیادی است ، زیرا داوران در اولین حرکت او اشتباه کردند. در حرکت دوم ، او 170 کیلوگرم وزن دارد و نور سفید دریافت می کند ، اما احساس درد شدید در مچ دست خود می کند. آسیب دیدگی وی به حدی بود که حرکت سوم را با دو و دو از دست داد. وی پس از از دست دادن امتیاز در مسابقه ، از المپیک توکیو خداحافظی کرد.

یکی از نکات مطرح شده این است که مرادی به دلیل فاصله کمی از مسابقات قهرمانی آسیا و کلمبیا ، شانس بهبودی کمی داشت. از طرف دیگر سفر به کلمبیا به دلیل پرواز طولانی اش برای او بسیار طاقت فرسا بود. بنابراین ، شروع مسابقه 170 کیلوگرم کمی دشوار بود و او باید مسابقه وزن کم را شروع می کرد. تنها شخصی که می تواند به این س answerال پاسخ دهد و شرایط سهراب مرادی را قبل از وزنه برداری توضیح دهد ، محمد حسین بره سرمربی تیم ملی است.

سهراب مرادی در حالی که راهی سهمیه المپیک شده بود دچار مصدومیت شدیدی شد و دو بار از ناحیه کتف زخمی شد که باعث مداوا به آلمان شد. وی سپس از ناحیه کمر و ران دچار آسیب دیدگی جدی شد و اکنون آخرین آسیب دیدگی مچ دست باعث فلج شدن پاها شده و فرصت حضور در المپیک را از او گرفته است.

سهراب مرادی در کلمبیا زخمی شد

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا