ورزش و نشاط

قاسم‌پور: تجربه لژیونرها به تیم ملی کمک می‌کند/عراق خلاق‌تر از بحرین است

این پیشکسوت فوتبال معتقد است بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می توانند برابر عراق پیروز شوند.

ابراهیم گاسمپور پیشکسوت فوتبال در گفت وگو با مجله زنده خبری ، در مورد شرایط تیم ملی فوتبال برای صعود به جام جهانی اظهار داشت: “ما بازی خوبی از بازیکنان تیم ملی به ویژه در دیدار برابر بحرین دیدیم. البته ، ما قوی ترین تیم گروه هستیم. “در دور اول به دلیل مشکلات موجود نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم ، اما باید بپذیریم که فوتبال ما از تیم های گروه ما قویتر است. انتظار داریم از این گروه صعود کنیم. مرحله بعدی دشوار است و باید ببینیم تیم در آنجا چه می کند. ما ادعا می کنیم بهترین تیم آسیا هستیم ، بنابراین باید هم تیمی های خود را شکست دهیم.

وی در مورد تغییرات احتمالی در ترکیب تیم ملی برای دیدار با عراق گفت: من فکر نمی کنم ترکیب تیم ملی در مقایسه با بازی با بحرین تغییر زیادی کند ، زیرا ما ترکیب اصلی را می دانیم و در یک بازی حیاتی است که باید برنده شود ، چیز زیادی نمی تواند تغییر کند. ما ممکن است به دلیل مشکلاتی از قبیل آسیب دیدگی یا تغییر در ترکیب عراق تغییراتی داشته باشیم ، اما به طور کلی نمی توان تغییر زیادی در ترکیب اصلی ایجاد کرد. اصل این است که ترکیب اصلی خیلی زیاد تغییر نکند.

کاسمپور به تیم ملی عراق گفت: ما همیشه در بازی با تیم هایی که از نظر جسمی بازی می کنند مشکل داشته ایم. عراق خلاق تر و سازمان یافته تر از بحرین است. وضعیت عراق مانند گذشته نیست و من فکر می کنم در صورت بروز مشکلات پیش بینی نشده می توانیم عراق را شکست دهیم. بازیکنان ما از نظر فنی بهتر هستند و می توانیم عراق را شکست دهیم.

پیشکسوت فوتبال با استناد به سطح بالای لژیونرهای ایرانی گفت: بازیکنان لژیونر می توانند تأثیر زیادی در سایر بازیکنان داشته باشند. در دیدار برابر بحرین دیدیم که بازیکنان و لژیونرهای باتجربه ما از نظر اخلاقی ، ذهنی و تجربه ای توانستند کمک زیادی به تیم کنند. طارمی عملکرد خوبی در عمق دفاع حریف دارد و سردار آزمون از پاس ها به خوبی استفاده می کند. این تجربه ای که لژیونرها در لیگ های خارجی کسب کرده اند می تواند به تیم ملی کمک کند.

وی در مورد شانس صعود ایران به جام جهانی گفت: در زمان ما تیمی از آسیا و اقیانوسیه راهی جام جهانی می شود اما اکنون چهار تیم و یک تیم در مرحله پلی آف به جام جهانی می روند. وقتی می گوییم یکی از بهترین تیم های آسیا هستیم ، انتظار داریم هر چهار سال یک بار به جام جهانی صعود کنیم. درست است که تیم های دیگر در حال سرمایه گذاری و به روزرسانی دانش و تجهیزات خود هستند ، اما ما از نظر جمعیت ، هوش و خلاقیت در آسیا و جهان برتر هستیم ، بنابراین انتظار نیست که هر چهار سال یک بار به جام جهانی صعود کنیم بی دلیل است. کار سخت است ، اما من فکر می کنم شانس ایران برای صعود به جام جهانی زیاد است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا