اجتماعی

آبرسانی به ۷۰۲ روستای خوزستان تا پایان سال

مدیر عامل بنیاد برکت با استناد به تفاهم نامه همکاری بین بنیاد و کمیسیون آب و فاضلاب خوزستان برای آبرسانی به 702 روستای استان ، گفت: طی چهار ماه آینده در اختیار استان قرار گیرد.

به گزارش مجله زنده خبری ، امیرحسین مدنی در سفر یک روزه خود به استان خوزستان از پروژه های آبرسانی بنیاد برکت در کاله سحر ، حمیدی ، دشت آزادگان و هویزه بازدید کرد و در جریان روند کار قرار گرفت.

بنیاد برکت با استناد به تفاهم نامه بین بنیاد برکت و ویک خوزستان برای آبرسانی به 702 روستای استان ، گفت: و بقیه وام طی چهار ماه آینده به استان تعلق می گیرد.

وی با تأکید بر اجرای پروژه های آبرسانی برکت با تمام وجود گفت: با کمک بنیاد برکت آب 702 روستای واقع در مناطق پرتنش و بحرانی استان خوزستان تحویل داده می شود.

مدنی در خصوص تفاهم نامه آبرسانی به روستاهای پرتنش استان خوزستان گفت: براساس این تفاهم نامه ظرف 9 ماه آب 702 روستای واقع در مناطق پرتنش و بحرانی 12 شهر استان تحویل می شود.

وی از شهرهای شادگان ، اهواز ، دشت آزادگان ، باوی ، حمیدی ، باغملک ، رامشیر ، شوش ، ماهشهر ، هویزه ، هندی و اندیمشک به عنوان اهداف این تفاهم نامه نام برد.

مدنی ارزش تفاهم نامه را 1500 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: تمرکز اصلی تفاهم نامه تأمین آب است. علاوه بر این ، مخازن و برخی از لوله های مورد نیاز برای تأمین آب مناطق دارای ولتاژ آب نیز توسط بنیاد برکت تأمین می شود.

مدیر بنیاد برکت با اشاره به حرکت آبرسانی بنیاد در کشور ، گفت: تا پایان سال گذشته هزار و 677 روستا تحت پوشش فعالیت های آبرسانی بنیاد قرار گرفتند که از این تعداد 1111 روستا از آب آشامیدنی بهره مند شدند.

وی ادامه داد: بنیاد برکت امسال 500 روستای دیگر را به عنوان اهداف جدید تأمین آب در نظر گرفته بود. با امضای تفاهم نامه جدید و تحت پوشش قرار دادن 702 روستای دیگر در استان خوزستان ، تعداد کل روستاهای هدف این بنیاد در سال جاری بیش از 1200 مورد خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا