جولان یک روح سرگردان در بیمارستان متروکه! + عکس

به گفته Born؛ ممکن است بارها در مورد روح روح خوانده یا شنیده باشید ، اما دیدن یا لمس آن بدون شک برای همه پر از ترس و وحشت است. ایده ما از روح همیشه در مکان های قدیمی و ویران است. مکانهایی خالی از سکنه و هیچ کس در این بخش گزارش وحشتناکی را می خوانید که وجود روح سرگردان در یک بیمارستان رها شده ، حتی شکارچی روح وحشتناک است.

شبح در تصاویر

جیمی لی براون “شکارچی روح” است و این بار به یک بیمارستان متروکه رفت. پس از انتشار عکس ها ، او اعتراف کرد که ترسیده است! آنها گفتند در این بیمارستان متروکه شبحی وجود دارد. جیمی نیز برای گذراندن گشت و گذار در بیمارستان متروکه به آنجا رفته بود ، اما پس از انتشار عکس ، متوجه شد که یکی از عکس های او “چیزی شبیه دکتر” دارد.

جیمی 21 ساله در حال قدم زدن در سالن بیمارستان سنت توماس بود. این بیمارستان در استوكپورت انگلیس واقع شده است. در حالی که هیچ خدمه ای در بیمارستان کار نمی کرد ، “قدمها” احساس ترس خاصی را در گروه ایجاد می کرد. همین مراحل باعث شد که کمی خجالت بکشند و عکس ها را به درستی بررسی نکنند.

این عاشقان متعالی از ترس از بیمارستان فرار کردند ، اما خانم براون هنگام تماشای تصاویر متوجه این “غافلگیری بزرگ” شد. وی گفت: “این ترسناک بود.” این روحیه جلوی آسانسور ایستاد؛ او دقیقاً همان جایی رفت که دوستم دوستش داشت. قصد ما برای رفتن به آنجا خندیدن و کمی ماجراجویی بود. “در طول این ماجراجویی ، ما صدای پا را مدام می شنیدیم ، اما چیزی ندیدیم.”

براساس این گزارش ، هزاران نفر بیمار روانی ، روانی ، بیمار روانی آنها در سنت توماس پذیرفته شدند. این ساختمان بیش از یک دهه پیش بسته شده بود و در زمان ویکتوریا “اتاق کودکان” به نام “Graber” بود. البته افراد دیگر نیز در گذشته تجربه مشابهی را در اینجا داشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا