سلامت و تندرستی

۲۶ بیمارستان مشمول برنامه پروژه استخراج درمانگاه و جداسازی است

مجله زنده خبری/لرستان مشاور درمان سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: ۲۶ بیمارستان در کشور مشمول برنامه پروژه استخراج درمانگاه و جداسازی از بیمارستان است که یکی از آن‌ها بیمارستان خرم‌آباد است.

 سعید صادقی روز چهارشنبه، ۲۲ آذر در جلسه بررسی بسته‌های پیشنهادی لرستان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، با بیان اینکه لرستان در بخش درمان کم‌برخوردار نیست، افزود: سازمان تامین اجتماعی برای توسعه درمان برنامه دارد.

وی با بیان اینکه همه شهرهای لرستان دارای مرکز درمانی است، اظهار کرد: هم‌اکنون به لحاظ ضریب دسترسی مردم به خدمات درمانی لرستان حائز رتبه یک کشور است.

مشاور سازمان تامین اجتماعی گفت: یکی از برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی پروژه استخراج درمانگاه و جداسازی از بیمارستان است که در دستور کار قرار دارد.

صادقی با بیان اینکه جداسازی مرکز درمانی از محیط بیمارستان نیازمند زمین مناسب است که امیدواریم در استان‌ها تسهیل شود، تصریح کرد: ۲۶ بیمارستان در کشور مشمول برنامه پروژه استخراج درمانگاه و جداسازی از بیمارستان است که یکی از آنها بیمارستان خرم‌آباد است.

وی اضافه کرد: ۴۰۰۰ متر درمانگاه در فضای بیمارستان خرم‌آباد، د رحال حاضر ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

مشاور سازمان تامین اجتماعی گفت: دو بیمارستان دیگر که در قالب بیمارستان‌های کوچک مقیاس هستند در لرستان وجود دارد، بیمارستان دورود به ۶۴ تخت و بیمارستان بروجرد هم به ۱۰۰ تخت بیمارستانی می‌رسد.

صادقی ادامه داد: بیمارستان دورود ۷۷ درصد و بیمارستان کوثر بروجرد نیز ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام

تیم تحریریه علمی پزشکی

من به عنوان یک نویسنده علمی و پزشکی، تمام تلاشم را می‌کنم تا با ارائه مطالبی قابل فهم و مفید، به شما در درک بهتر مسائل سلامتی کمک کنم و راهنمایی‌های لازم را ارائه دهم تا بهترین اقدامات را در این زمینه انجام دهید.
دکمه بازگشت به بالا