اجتماعی

لزوم آغاز آموزشهای تلویزیونی دانش آموزان از مهرماه

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: ما نمی توانیم موضوع تجدید مدارس را به طور مطلق در نظر بگیریم و مطمئنا اولین اصلی که بر هر اقدامی اولویت دارد ، ایمنی و سلامت دانش آموزان است.

به گزارش مجله زنده خبری ، علیرضا کمره ای گفت: آغاز آنلاین آغاز فعالیت های علمی و آموزشی در کشور است. دانشگاه ها ، آموزش و پرورش ، حوزه های علمیه وارد فرایند جدیدی از آموزش و یادگیری می شوند. آموزش و پرورش هر ساله برای ورود دانش آموزان به عرصه آموزش و پرورش یک اقدام جدی محسوب می شود و این رویداد بدون شک یک رویداد مهم ، تأثیرگذار و آینده برای دانش آموزان ، خانواده ها ، معلمان و معلمان و برای کل سیستم اجتماعی به عنوان یک کل است. ابزار

وی ادامه داد: به همین دلیل هر ساله آموزش و پرورش با پروژه آنلاین از افتتاح مدارس و شروع فعالیتهای آموزشی استقبال می کند. پروژه آنلاین مجموعه اقداماتی است که توسط وزارت آموزش و پرورش آغاز شده است و یک پروسه طولانی است که همه را سازماندهی می کند. آموزش و پرورش و سیستم اداری.

به گفته کمرهایی ، این پروژه در سال تحصیلی 1400-1401 اجرا می شود که منجر به افتتاح مدارس و شامل ابعاد مختلف شد.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اولین موضوع پروژه استراتژی شروع سال تحصیلی است ، تصریح کرد: این استراتژی شامل این است که این سال تحصیلی ترکیبی از چهره به چهره و چهره به چهره است – حقایق یا در برخی از استانها ، مناطق و شهرها و مدارس کم جمعیت بر آموزش حضوری غلبه می کنند. در برخی نقاط ما به تدریج به آموزش حضوری می رویم و این اصل است ، اما لازم نیست در هر شرایطی بر آموزش حضوری اصرار داشته باشیم و منافع جامعه ، دانش آموزان و ایمنی آنها باید رعایت شود. در نظر گرفته می شود ، اما ترکیبی از روش ها می تواند ما را به این سمت ببرد.

وی با بیان اینکه آموزش مجازی اغلب در زمینه برنامه های کاربردی شاد انجام می شود ، گفت: باید یک مدرسه تلویزیونی راه اندازی شود و از اول اکتبر ، دانش آموزان با تلویزیون با پوشش 98 درصدی در تلویزیون آموزش ببینند.

کمرهایی در پایان سخنان خود گفت: قطعاً آموزش در اولویت اول برنامه ریزی خود قرار دارد که بحث ایمنی و سلامت دانش آموزان است ، اما نیاز و ارتباط بین حق ایمنی و سلامت و حق را در نظر می گیرد. به آموزش و پرورش “

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا