ورزش و نشاط

مظاهری در استقلال می‌ماند – مجله زنده خبری

در روزهای اخیر سران استقلال مذاکرات لازم را با رشید مظاهری انجام داده اند و به نظر می رسد دروازه بان پایتخت با یقه آبی در استقلال باقی بماند.

به گزارش مجله زنده خبری ، 9 تیم فوتبال استقلال از روزهای نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر کار خود را برای جذب بازیکن و تمدید قرارداد آغاز کرده اند. به گفته مدیران استقلال طی این چند روز ، طبق لیستی که مجیدی به باشگاه ارائه داد ، نقل و انتقالات باشگاه استقلال استقلال تحت نظارت و مذاکره با بازیکنان است.

یکی از مشکلاتی که این روزها برای هواداران مجیدی و استقلال بسیار مهم بود تمدید با بازیکنان کلیدی استقلال و ماندن آنها در تیم آبی پایتخت است. رشید مظاهری نیز از آن دسته بازیکنانی است که در استقلال بسیار تاثیرگذار بوده و با کلین شیت های فصل گذشته خود موفق شد امتیازات قابل توجهی را برای استقلال به ارمغان بیاورد. این روزها گمانه زنی های زیادی درباره جدایی او از استقلال وجود دارد و حتی گمانه زنی هایی درباره مقاصد آینده او وجود دارد.

طبق اطلاعاتی که یکی از کارکنان مطلع باشگاه استقلال در اختیار مجله زنده خبری قرار داده است ، در 2 روز گذشته باشگاه استقلال مذاکرات قابل توجهی با رشید مظاهری داشته است و با توجه به این صحبت ها رشید مظاهری با توجه به اینکه یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد ، در تیم آبی باقی خواهد ماند

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا