اجتماعی

نتایج آزمون مشمولان قانون تعیین تکلیف آموزش و پرورش اعلام شد

دانشگاه فرهنگیان نتایج آزمون نهایی نهایی اولین گروه زیرمجموعه قانون برای تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در “سیستم مروارید” HR.CFU.AC.IR را اعلام کرد.

به گزارش مجله زنده خبری ، آزمون جامع نهایی اولین گروه از زیردستان تحت قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش برای اولین بار در کشور برگزار شد و شرکت کنندگان در این آزمون می توانند با ورود به “سیستم مروارید از نتایج نهایی آزمون مطلع شوند. “از HR.CFU. AC.IR.

بر اساس این گزارش ، از مجموع 24561 نفر شرکت کننده در آزمون ، 21187 نفر موفق به کسب نمره قبولی کارآموزی ، امتحانات فرهنگی و کتبی و گواهینامه شایستگی به عنوان معلم و تسهیل فرایند اشتغال در آموزش و پرورش شدند. دریافت شده.

بر این اساس ، طبق قوانین امتحانات ، اگر حد نصاب ارزیابی کارآموزی شرکت کنندگان در آزمون 14 یا بیشتر و همچنین حد نصاب توپ فرهنگی 12 یا بیشتر باشد ، دلیل عدم شرکت در آزمون مربوط به قسمت کتبی آزمون کلی

بر اساس این گزارش: با توجه به امتحان گروه دوم زیردستان تحت قانون تعیین تکلیف به وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه 3 سپتامبر سال جاری ، افرادی که به دلایلی موفق به کسب حد نصاب نشده اند می توانند به این گروه بپیوندند و دوباره تلاش کنید تا در آزمون موفق شوید.

همچنین شرکت کنندگانی که می خواهند نتایج آزمون را مرور کنند. به محض مشاهده نتایج آزمایش خود ، می توانند اعتراض خود را در “سیستم مروارید” تا ساعت 12 روز پنجشنبه 25 سپتامبر ثبت کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، شایان ذکر است ؛ نتایج بررسی اعتراضات زیرمجموعه قانون مبنی بر واگذاری تعهدات به وزارت آموزش و پرورش روز یکشنبه 14 شهریور از طریق “سیستم مروارید” اعلام می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا