ورزش و نشاط

کار زیبای دختر 15 ساله ایرانی که مدال جهانی گرفت /عکس

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری ؛ سید غزاله حسینی وزنه بردار تیم ملی جوانان برای اولین بار مدال جهانی این رشته را از آن خود کرد. در وزن 59 کیلوگرم در مسابقات جهانی جده ، او توانست 94 کیلوگرم را در دو وزن کنترل کند و برنز کسب کند. حسینی در پاسخ به این افتخار گفت: بسیار خوشحالم که باعث افتخار کشورم شدم و در دوضرب جهان مدال برنز را کسب کردم. من معتقدم که این افتخار متعلق به همه زنان سرزمین من است.
“وزنه برداری برای زنان ما دارای پتانسیل بالایی است و در صورت حمایت می تواند در آینده بسیار موفق باشد.”

کار زیبای دختر 15 ساله ایرانی مدال آور جهان / عکس

او درباره خودش می گوید: “دو سال است که وزنه می زنم.” من دو ماه در اردو بودم. من سخت کار کردم و موفق شدم به این رکورد دست پیدا کنم. البته این تازه شروع سفر من است. دوست دارم رکوردهایم را بشکنم و حتی در آینده قهرمان المپیک شوم. این بزرگترین رویایی است که در سر دارم. راستش را بخواهید ، باورم نمی شد که بتوانم در دو جفت مدال برنز بگیرم. حتی در حال حاضر کسب مدال المپیک سخت است ، اما هیچ چیز دور از دسترس نیست. ”

کار زیبای دختر 15 ساله ایرانی که مدال جهانی گرفت / عکس

حسینی سخنان خود را این گونه خاتمه می دهد: «من زیاد بودم و از این به بعد می جنگم. دوست دارم این مدال را به همه زنان ایرانی تقدیم کنم. سرانجام از خانواده ام و همچنین کارکنان فدراسیون و کادر فنی تیم تشکر می کنم. »

252 252

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا