اقتصادی

اتصال ۵۳ جایگاه سوخت در لرستان به سامانه هوشمند

مجله زنده خبری/ لرستان مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان گفت: 53 جایگاه سوخت در استان ساماندهی و به سامانه هوشمند متصل شده است.

پیمان بهرامی گفت: با توجه به اینکه مشکل پمپ بنزین ها از طریق سامانه هوشمند یک معضل ملی است، لذا این مشکل در لرستان نیز ایجاد شده است.

وی افزود: 88 جایگاه سوخت در لرستان فعال است که حدود 50 درصد استان های استان در شهرستان ها و راه های ارتباطی در زنجیره تامین سوخت سامانه هوشمند قرار دارند و سوخت گیری در این جایگاه ها امکان پذیر شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان افزود: تاکنون 53 جایگاه سوخت در کل منطقه به سامانه هوشمند سوخت متصل است و امکان عرضه بنزین سهمیه ای در این جایگاه ها وجود دارد.

وی افزود: 9 گروه در استان در حال فعال سازی جایگاه ها در شهرها و راه های ارتباطی هستند که امیدواریم با تلاش همکاران بتوانیم تمامی پمپ بنزین های استان را به زنجیره سوخت رسانی بازگردانیم.

این کارمند گفت: هم اکنون در خرم آباد 15 ایستگاه، بروجرد 12 ایستگاه، ازنا 2 ایستگاه، الیگودرز 7 ایستگاه، دورود 7 ایستگاه، کوهدشت 1، پلدختر 4 ایستگاه، چگنی 2 ایستگاه و دلفان 3 ایستگاه به سامانه هوشمند متصل هستند و با توجه به روال قبلی رویه توزیع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا