سلامت و تندرستی

انهدام باند فروش رمدسیویرهای تقلبی در تهران

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از انهدام باند فروش داروهای تقلبی برای ولیعهد در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری، سرهنگ داوود معظمی گودرزی در این باره گفت: چندی پیش مردی در فتای تهران بزرگ به پلیس آگاهی مراجعه کرد و اعلام کرد که آمپول های رامسویر را برای درمان کرونا در فضای مجازی خریداری کرده است اما زمانی که آنها را برای استفاده به پزشک تحویل داد. ، متوجه شد که می توان از این آمپول ها استفاده کرد. نیست و محتوا به صورت دستی پر می شود.

وی ادامه داد: شاکی در ادامه اظهارات خود مبنی بر اینکه به دلیل ابتلای همسرش به ویروس کرونا در فضای مجازی جست و جو کرده و با فردی ناشناس در اینستاگرام آشنا شده که خود را یکی از واردکنندگان این آمپول ها معرفی کرده و پس از گفتگو در ابتدا مبلغی را پرداخت کرده است. این داروها را برای وی خریداری کرد و پس از دریافت داروها پزشک معاینه کرد و متوجه شد که این داروها به هیچ وجه قابل استفاده نیستند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ افزود: کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ با آغاز تحقیقات و با استفاده از روش های علمی و اقدامات فنی، فرد مذکور را در فضای مجازی شناسایی و دریافتند متهمان با تشکیل باند چهار نفره اقدام به ایجاد صفحه کرده اند. اینستاگرام در فضای مجازی اینستاگرام داروهای فاسد و غیرقابل استفاده به نام داروهای تاج را به افرادی که به آن نیاز دارند می فروشد.

گودرزی خاطرنشان کرد: مجرمان پس از دریافت اطلاعات هویتی متهمان و پس از محاکمه، در نهایت در حالی که پوسته های خالی آمپول عروق کرونا ویروس رمدسیور را با مواد غیرقابل استفاده و فاسد در مخفیگاه خود پر می کردند، تحت عمل جراحی قرار گرفتند. در یکی از مناطق جنوب تهران دستگیر و بیش از 45 هزار قلم مواد مخدر کمیاب و کمیاب و تعداد زیادی از این جیب های مملو از مخفیگاه این افراد کشف شد.

توصیه رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان: لازم به ذکر است که خرید و فروش هرگونه مواد مخدر در فضای مجازی ممنوع بوده و علاوه بر جرم بودن، اکثر این افراد کلاهبردار هستند، بسیاری از این افراد اصلاً مواد مخدر ندارند و با جستجوی ساده در فضای مجازی اطلاعاتی را ارائه می دهد و ادعا می کند که داروهای کمیاب وجود دارد. همچنین شهروندان در صورت اطلاع هرگونه اقدام مجرمانه در فضای مجازی پلیس فتا را گزارش دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا