اجتماعی

استان تهران نیازمند مدیران میدان عمل است / مسیر کشور رو به قله و پیشرفت است

مجله زنده خبری/ تهران استاندار تهران گفت: در استان تهران برای حضور در بین مردم و رفع مشکلات مردم به مدیرانی مردانه در عمل نیاز داریم.

محسن منصوری استاندار تهران ظهر جمعه ۱۴ آبان در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه در شهرستان پیشوا گفت: بعد از انقلاب کارهای زیادی انجام شده و یکی از نیازهای کشور پیشرفت است. پیش رفتن.

وی ادامه داد: معتقدم دولت ها مردد هستند و برخی دولت ها در خط ولایت و برخی با ولایت زوایایی داشته اند که عاقبت آن را مردم نظاره گر هستند.

استاندار تهران گفت: اقدام سپاه در روزهای اخیر برای تمسخر قدرت توخالی آمریکا بوده است و استکبارستیزی در چارچوب اقدامات دولت فعلی در ساری است.

منصوری گفت: بزرگترین استکبار، مدیر مستکبر است و مدیری که خود را خادم مردم نمی داند، مستکبر است و قبل از اینکه تحریم های خارجی را برداریم باید تحریم های داخلی را که مصداق تحریم های داخلی است، برداریم و این مستلزم آن است. یک حرکت جهادی

نماینده عالی دولت در استان تهران گفت: امروز با یک حرکت جهادی در دولت استان تهران و با نگاه مومنانه و تکیه بر ظرفیت مردم در شرایط کنونی نیازمند فکر و اندیشه هستیم. “

استاندار تهران ادامه داد: مردم پیشوا روزی را در انقلاب سپری کردند که گذراندن آن چندان گران نبود و 15 خرداد نقطه شروع مردم پیشوا برای قله های رشد و کمال است.

این مسئول بیان کرد: دولت در استان تهران بدهکار شهرستان پیشوا محسوب می شود و معتقدم به برکت خون شهدا بر مشکلات کنونی فائق خواهیم آمد و اگر به خدا توکل کنیم خداوند آن را باز خواهد کرد.

وی ادامه داد: بسیاری از اصول در اداره کشور کنار گذاشته شده است و رهبری ولی فقیه متکی به مردم و ظرفیت مردم است و به طور کلی شرایط کشور مترقی و مقتدرانه است.

استاندار تهران در پایان سخنان خود گفت: از سوی دیگر با نگاه واقع بینانه که مشکلات استان را دارم، بی دلیل قول نمی دهم تا سه ماه آینده مشکلات حل شود، اما امیدوارم با کار جهادی بر مشکلات فائق آییم. در تهران نیازمند مدیرانی هستیم که در این حوزه مرد باشند تا در بین مردم باشند و مشکلات مردم را حل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا