اجتماعی

تهران ظرفیت پذیرش مهاجران جدید را ندارد

معاون هماهنگی عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه تهران ظرفیت پذیرش مهاجران جدید را ندارد، گفت: متاسفانه ورود مهاجران جدید به تهران ادامه دارد.

به گزارش مجله زنده خبری، عبدالرضا چراغعلی در نشست بررسی مشکلات ترافیکی شهر تهران گفت: با توجه به شرایط و مطالعاتی که بر روی تمامی شاخص ها در حوزه مهندسی، شهرسازی و ترافیک در تهران انجام شده است، این شهر دیگر ظرفیت ندارد. “

وی افزود: متاسفانه همچنان شاهد موج مهاجرت به تهران هستیم و آمارها نشان می دهد که این افزایش در دو سال اخیر افزایش یافته و نیازمند ایجاد مکان های جدید هستیم.

معاون امور عمرانی استانداری تهران گفت: ورود بی رویه خودروها به استان باعث ترافیک سنگین و افزایش آلودگی هوا شده است. علاوه بر این، سازمان ها و ادارات باید برنامه ریزی های لازم را برای بازسازی و نوسازی ناوگان خود انجام دهند.

چراغعلی سپس گفت: برخی سازمان ها و ادارات در گذشته سرویس حمل و نقل عمومی را برای کارکنان خود داشتند که به دلیل فرسودگی این خودروها دیگر از آن استفاده نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان باید برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نیز تلاش کنند، ادامه داد: رفت و آمد به مرکز استان در حالی افزایش یافته که در گذشته ورودی های شرق و غرب استان بسیار زیاد بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از ستاد فرماندهی انتظامی استان تهران خواست تا به ساعات قبلی ترافیک بازگردد و گفت: همچنین از شهرداری می خواهیم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد. ضمن اینکه ساماندهی پارک های حاشیه ای نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا