اجتماعی

هموار کردن قانون و حمایت درست، راه‌حل مواجهه با آسیب‌های اجتماعی تهران

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران اعلام کرد: راه حل مناسب برای رسیدگی به آسیب های اجتماعی روان سازی قانون و حمایت کافی از کسانی است که در خط مقدم آسیب های اجتماعی قرار دارند.

به گزارش مجله زنده خبری، علیرضا نادعلی در توییتر خود با اشاره به حضور شب گذشته خود در گلخانه بانوان شوشا و در حاشیه تهران نوشت: تا ساعتی پیش با تعدادی از فعالان اجتماعی و دستیاران دلسوز در «گوشه فراموش شده» تهران بودم.

وی ادامه داد: ابتدای شب به گلخانه بانوان در میدان شوشا رفتم. سختی ها و تلاش های صورت گرفته برای بهبود وضعیت زنان آسیب دیده و آسیب پذیر این منطقه ستودنی است و با نگاهی دقیق به نتیجه این بازدید بلافاصله به هلازیل رفتیم. رفتن به کلوپ های شبانه، بررسی محل اقامت، سلامت و رفاه ساکنانم اولویت اول من بود، اما با مشاهده حقایق پنهان در مورد حلازیل به این نتیجه رسیدم که با مشکلی چند بعدی روبرو هستیم.

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران ادامه داد: برای حل ریشه ای این معضل که هر لحظه بازتولید می شود نیاز به همکاری و تعامل همه دستگاه های مسئول است. ما باید قانون را هموار کنیم و از کسانی که در خط مقدم برای التیام زخم ها و دردهای تهران قدیم تلاش می کنند به درستی حمایت کنیم.

هموارسازی قانون و حمایت صحیح، راه حل مشکلات اجتماعی تهران است

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا