اجتماعی

چهار محور اصلی برنامه های هلال احمراعلام شد

رئیس جمعیت هلال احمر در جلسه هیات مدیره جمعیت هلال احمر برنامه های خود را برای مدیریت جمعیت هلال احمر با تمرکز بر چهار محور اصلی کمک رسانی، توجه ویژه به گام دوم تشریح کرد. انقلاب، مسائل اقتصادی و روابط بین الملل.

به گزارش مجله زنده خبری و به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر؛ جلسه هیئت مدیره هلال احمر صبح امروز با حضور روسای ستاد در ساختمان صلح و با حضور ویدئو کنفرانس مدیران عامل هلال احمر از استان ها برگزار شد.

دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در این مراسم با تقدیر از اعتماد رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و اعضای شورای عالی کشور، افزود: در سال 1385، به عنوان رئیس جمهور و نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و اعضای شورای عالی استان مورد استقبال قرار گرفت.

کولیوند با اشاره به اینکه هفته بسیج است و این هفته یکی از یادگارهای اثرگذار امام خمینی (ره) است و مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به آن دارند، افزود: انتظار دارم انقلابی، شاداب، با روحیه بسیجی و جلوتر از موعد مقرر باشیم. خدمت. رنگ در هلال احمر بیشتر و بیشتر از گذشته است.

وی همچنین با تقدیر از خدمات و تلاش های دکتر همتی رئیس سابق جمعیت هلال احمر گفت: دکتر همتی با تمام توان تلاش می کند تا فعالیت ها در هلال احمر به بهترین شکل ممکن انجام شود و در خدمت رسانی به مردم باشد. مردم. “

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: با سلام خدمت تمامی اعضای جمعیت هلال احمر؛ امدادگران، داوطلبان و جوانانی را که در شرایط سخت و با روحیه جهادی، بدون مزد و توقع خدمت به مردم حضور دارند، به اقصی نقاط ایران بیاورید.

تدوین برنامه 5 ساله هلال احمر با تاکید بر 4 رکن

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به تدوین برنامه 5 ساله برای این جمعیت گفت: این برنامه با محوریت 4 حوزه امداد و نجات در بلایا با توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب به دلیل ظرفیت بالای هلال احمر در این حوزه، مسائل اقتصادی، پزشکی و لجستیکی در حوزه بین المللی متمرکز خواهد بود. امداد و نجات وظیفه اصلی هلال احمر است. در بیانیه گام دوم انقلاب دوستان باید سرعت کار را آنقدر افزایش دهند تا اعتماد مردم و سایر دستگاه ها را جلب کنند. در زمینه های اقتصادی، پزشکی و تدارکات پزشکی، برای بهبود روند کار، باید از همه اعضا، از کوچکترین انسان دوستانه و داوطلب گرفته تا مسئول ارشد کمک گرفت. در عرصه بین‌المللی باید قوی‌تر، رنگارنگ‌تر و درخشان‌تر از قبل برویم و در فدراسیون اثر خوبی از خودمان بگذاریم. همچنین باید همکاری های چندجانبه را با سایر کشورها گسترش دهیم.

از توانایی مدیریت زنان در سطوح مختلف بهره ببرید

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه تاکید کرد: کار در جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی است، انتظار دارم بدون توجه به شرایط، فعالیت در شرکت با بالاترین کیفیت انجام شود. ما باید روشنگر سخنان مقدس رهبر انقلاب باشیم و بر اساس بیانات گام دوم انقلاب، نیروهای مؤمن، جوان و انقلابی را برای آینده کشور حرکت و تربیت کنیم.

کولیوند گفت: قطعا انتصابات از سوی جمعیت و اعضای جوان است تا همیشه شادابی و جوانی در هلال احمر وجود داشته باشد. باید از ظرفیت مدیریتی پرستاران نیز استفاده شود و با نگاه مثبت و جدی به پرستاران می توانیم این ظرفیت را ارتقا دهیم.

تقویت ارتباط و تعامل با دستگاه های شریک

کولیوند همچنین بر لزوم گسترش و تقویت ارتباط و تعامل مدیران جامعه با دستگاه های همکار تاکید کرد و افزود: ارتباط با سایر دستگاه ها از جمله آموزش و پرورش، نظامی و انتظامی، بسیج و … باید حفظ شود. به طور منظم همکاری را گسترش دهید.

وی همچنین با اشاره به اینکه باید از همه امکانات در هلال احمر استفاده شود، افزود: منابع نیرو در هلال احمر فراوان است و باید از همه منابع توان حداکثر استفاده شود. سرمایه و منبع اصلی نیرو در هلال احمر نیروهای مردمی و داوطلبان و خیرین هستند.

پس از ویدئو کنفرانس، مدیران هلال احمر و سازمان های جوانان گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند. مدیران ارشد استان های هرمزگان و خوزستان همچنین روند خدمات رسانی به زلزله زدگان بندرعباس و اندیکا را تشریح کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا