عمومی

راهبند بتا B013 بوم 4 متری فنسی

بدلیل تنوع بالا در مدل های راهبند تولید ایرانی و خارجی، اصول و نحوه کار با محصول مورد نظر بسیار نیز متفاوت می باشد، بهمین علت حتما باید از یک تکنیسین مجرب در زمینه نصب و آموزش استفاده نمایید. زیرا هر یک از مدل ها با مدل دیگر تفاوت ساختاری داشته و کارکرد هر کدام نیز متفاوت است. همچنین باید از نظر انتخاب بر اساس ولتاژ های 24 ولت یا 220 ولت بتوانیم بهترین مدل را انتخاب نماییم.

توجه کنید که مجهز کردن به یو پی اس یا برق اضطراری راهبند برای مدل های 24 ولت بسیار به صرفه بوده اما در مدل های 220 ولت هزینه برق اضطراری بسیار بالاست. انتهای آزاد پیستون به کمک اهرم بندی و میله ی راه بند، از مرکز دوران به شفت خروجی متصل می شوند. عرضه مستقیم و بدن پرداخت هزینه اولیه دستگاه راهبند با قطعات ایتالیایی و یک سال ضمانت تعویض به سراسر کشور.

شرکت تولیدی صنعتی نوین ماشین با شماره ث …. ü امکان اتصال به شبکه محلی سیمی با پروتکل TCP/IP و امکان پیکر بندی پارامتر ها توسط شبکه.ü استفاده از راهبند الکترو هیدرو ایتالیایی با گاران …. دوربین کوچک VHF قابل اتصال به تلویزیونهای کوچک اتاق نگهبانی محدوده مصالح کارگاه های ساختمانی ودرآپارتمان سازی دارای صدا وتصویر و دارای 20 متر کابل وآد …. راهبند محصولی است که به صورت اصولی در معابر با تردد بالا نصب می شود.

در اکثر موارد یک درب در جلوی راهبند وجود دارد که در طول روز دائم باز بوده و ترددها …. بدین منظور با اندازه‌گیری عرض و ارتفاع ابعاد استاندارد درب کرکره‌ ای می‌توان علاوه بر جلوگیری از بروز این قبیل مشکلات، باعث افزایش بهره‌وری و طول عمر درب کرکره‌ ای پارکینگ گردید. بکارگیری یک راهبند برای اماکنی که دارای ورودی پارکینگ بوده و یا درب ورودی آن ها به شکلی است که خودروها امکان ورود به مجموعه را دارا می باشد یک امر ضروری و لازم است. یکی از آنها الکترومکانیکی است که به دلیل قابلیت اطمینان آن به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

مزیت وجود دوربین مدار بسته ثبت پلاک تمامی خودروها است که علاوه برآن تصویر صورت راننده و سرنشینان به طور واضح ثبت میگردد. راهبند اتوماتیککه توسط شرکت ایمن صنعت در به بازار وارد می‌شود مجهز به سنسورهای حرکتی بوده در نتیجه بصورت اتوماتیک بالا و پایین می‌رود؛ همچنین بر روی بدنه این راهبند یک فلاشر نصب می‌شود تا از برخورد و تصادف وسیله نقلیه با آن در طول شب ممانعت شود.

نصب انواع راهبند ستونی وارداتی و تولیدی شرکت فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان برای نقاطی که از امنیت بالایی می بایست برخوردار باشند. این سیستم قابلیت لینک شدن با سیستم های کنترل تردد هوشمند را داشته و حتی به راحتی با ریموت کنترل رادیویی قابل کنترل است و میتوان از آن در پارکینگ های خصوصی سازمانی ،ادارات دولتی و شرکت های خصوصی،مجتمع های مسکونی ،مجتمع های اداری و تجاری،مناطق پارک مخصوص در معابر شهریو …

این شرکت از سال 1390 فغالیت خود را در زمینه دستگاه های راهبند و سیستم های کنترل تردد با مجهز ترین دستگاه ها شروع به فعالیت نموده است و با بکارگیری نیرو های متعهد و متخصص سعی بر آن داشته تا بهترین خدمات و محصولات را ارائه دهد. اگر ورودی شما مکانی مسقف می باشد، استفاده از راهبندهای تاشو بهترین ایده برایتان است.

درب اتوماتیک کرو

البته در صورتی که می خواهید از راهبند اهرمی پارکینگ برای اماکن بسیار پر تردد استفاده کنید می بایست از مدلهای هیدرولیکی خاص استفاده کرده و حتما از کارشناسان دی سی ای کالا مشاوره دریافت نمایید. همچنین می‌توان برای راهبند خود از سیستم پلاک خوان استفاده نمایید که کاربر پشت بوم راهبند توقف می‌کند دوربین از پلاک ماشین عکس می گیرد و وارد سیستم می شود اگر پلاک او جز افراد مجاز باشد توسط سیستم تایید می‌شود و راهبند اتومات باز می‌شود.

راهبندها انواع مختلفی دارند به صورت بومی با عرض های مختلف، زنجیری، ستونی ،نیزه ای و غیره، که شما با توجه به محل نصب و نوع نیاز خود از آنها استفاده می کنید. راهبند ها انواع مختلفی دارند که متداولترین آنها راه بندهایی که قابل جابجایی ،جمع شدن، اتومات و ثابت هستند. راهبردها مانند حصاری هستند که برای ورود و خروج انواع مکان ها مانند مجتمع‌ها، پارکینگ های عمومی، خصوصی، بیمارستان ها، مدارس، مراکز خرید و غیره به منظور محافظت و دفاع از اموال و اشخاص و کاهش ترافیک در محدوده استفاده می‌شود. شما بر اساس نیاز خود راهبند را تهیه می‌کند که ممکن است دستی ،وخودکار بوده باشد، یا انواع، زنجیری، بومی، ستونی، زیگزاگ و غیره باشند.

از این گیت ها میتوان در کارگاه های طلاسازی،فرودگاه ها و مکان هایی با درجه امنیتی بالا استفاده نمود

از جمله نقش های امنیتی کاهش میزان تصادفات در داخل پارکینگ می باشد که می تواند با استفاده از این راهبندها،شما را تا میزان بسیار زیادی آمار تصادفات ناخواسته در داخل یک پارکینگ را به صفر نیز خواهید رساند. از جمله نکات دیگر امنیتی می توان به کنترل ورود و خروج ها به فضای داخلی پارکینگ می باشد.

به این ترتیب،شما قدر خواهید بود تا ریسک و خطر سرقت خودروها در داخل فضای یک پارکینگ را حتی شده تا به میزان صفر نیز برسانید. انواع راهبند سیماران ,بتا ,فک ,گلدن گیت ,لایف ,وی تو ,فادینی , راهبند الکتروپارس ,آکاردئونی در تهران اصفهان, شیراز, ساری, مشهد, قم ودیگر نقاط بعنوان راهبند تشریفاتی و فروشگاهی, پارکینگی, ستونی ، نگهبانی ، اتومات و دستی قابل ارائه میباشد.با مجموعه ما درارتباط باشید.

گیت تردد میله ای Tsh1001

در این قسمت بر اساس مشخصات افراد ، پلاک ها ، وضعیت مجاز بودن ، تاریخ ورود و خروج و وضعیت ورود و یا خروج پلاک های ثبت شده را فیلتر کرد . نقطه قوت این گیت ها، ليبل EM است كه به علت كوچك بودن و ساده بودن، محافظت از اشيايی همچون طلا و جواهر است. شرکت فنی و مهندسی دژستان برای آنکه انتخاب مشتریان را راحت تر و حرفه ای تر نماید خدمات مشاوره رایگان را در زمینه انتخاب راهبند ارائه می دهد.

البته در این حالت، مالکان خودشان یا از طریق مدیر ساختمان، برای ایجاد نظم، می ‌توانند محل معینی را به طور موقت، برای یک مدت مشخص به هر واحد اختصاص دهند و سپس آن را با واحد دیگر، تعویض نمایند. در این زمینه، ضوابط شهرداری برای طراحی پارکینگ، استاندارد های طراحی پارکینگ، حداقل ارتفاع سقف پارکینگ، عرض استاندارد دَرِ پارکینگ، شعاع گردش رمپ پارکینگ ، شعاع گردش ماشین در طراحی پارکینگ، ضوابط طراحی تهویه پارکینگ‌ ، طراحی پارکینگ واحد مسکونی و طراحی کف پارکینگ ساختمان باید مد نظر قرار گیرد. شیوه پارک خودرو توسط برخی ساکنان یا مهمانان آنها، در برخی مواقع، موجب ایجاد مزاحمت برای دیگران می شود.

راهبند RFID حافظان حریم پارسیان دارای موتوری ایتالیایی با توان بالا و امکان نامحدود تردد و تعداد باز و بسته شدن در ساعت می باشد. در این سیستم ها معمولاً ورود افراد کنترل شده و خروج آنها مورد کنترل قرار نمی گیرد. در جایی که خروج کنترل نمی شود (خروج آزاد)، ابزاری برای درخواست خروجمورد استفاده قرار می گیرد.

قفل پارکینگ (پارک‌بند یا نگهدارنده‌ی جای پارک) یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات پارکینگی، به‌منظور مدیریت و شخصی‌سازی محدوده پارکینگ به‌شمار می‌رود، که با مسدود کردن فضای پارکینگ شخصی، اجازه استفاده از پارکینگ خصوصی را به اشخاص دیگر نمی‌دهد. بنابراین هر شخص می‌تواند، پس از ترک خودرو خویش، با فعال نمودن پارک‌بند، مانع از ورود خودروهای دیگر به جای پارک اختصاصی خود شده و پارکینگ تا زمان بازگشت آن شخص رزرو می‌باشد.

برد رله کنترل راهبند سخت افزار میانی مورد نیاز برای ارتباط نرم افزار ها با راهبند ، گیت یا آلارم می باشد. از طریق برد کنترل راهبند می توان عملیات اتوماسیون را در نرم افزار های مختلف از جمله نرم افزار های پلاک خوان پیاده سازی کرد تا در صورت تشخیص تردد توسط دوربین پلاک خوان ، دستورات لازم بر اساس تنظیمات انجام شده به راهبند ارسال گردد.

این بدان معناست که اگر محصولی که انتخاب میکنید متناسب با شرایط استفاده و کارکردی شما نباشد عملا آن محصول نهایت بازده خود را نخواهد داشت. این امر علاوه براینکه هزینه بر است در بسیاری موارد باعث دردسر و ایجاد اختلال در کار اصلی شما میگردد اگر شما عزیزان به دنبال نصب درب اتوماتیک درتهران و کرج هستید کافیست با ما تماس بگیرید و از مشاوره ی رایگان متخصصین سازه تک بهره مند شوید.

به عنوان جمع بندی پیشنهاد می‌شود در هنگام خرید راهبند برای پارکینگ، مجتمع های مسکونی و… توجه ویژه ای به توان موتور، میزان تردد مجاز در شبانه روز و نوع مدار فرمان داشته باشد؛ چرا که این سه مورد علارغم اهمیت زیاد اغلب در هنگام خرید راهبند در نظر گرفته نمی‌شوند. این مجموعه صرفا در زمینه سیستم های کنترل تردد خودرویی،نفرات و انواع راه بند اتوماتیک فعالیت مینماید.

مشخصات سیستم جامع کنترل تردد خودرو برد کوتاه

برندهای ایرانی و خارجی متعددی وجود دارند که این راهبند ها را تولید می کنند و برخی از برندهای ایرانی با وجود قیمت بسیار مقرون به صرفه ای که دارند می توانند با نمونه های خارجی رقابت کنند. راهبند اتوماتیک الکترو مکانیکی دارای 2 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش. برای نصب این راهبند معمولا ابتدا ستونی به ارتفاع یک متر نصب می نمایند، و سپس به آن یک میله متصل می سازند که بصورت اهرم به طول 2 تا 8 متر بالا و پایین رفته و مسیر تردد (بخصوص خودروها) را مسدود خواهد نمود.

راهبند الکترونیکیاساس کار این سیستم روی یک میله متحرک و سبک وزن استوار است. حرکت بالا و پایین میله توسط سیستم محرک هیدرولیک یا الکترومکانیکی انجام می شود و کنترل حرکت از طریق مدار فرمان الکتریکی انجام می شود. به طور کلی عرض و ارتفاع کرکره برقی یکی از عوامل مؤثر در تردد خودروها و جلوگیری از ایجاد ترافیک است. از این رو با رعایت استانداردهای لازم و محاسبه ابعاد درب کرکره‌ای پارکینگ می‌توانید از بروز این قبیل مشکلات جلوگیری کنید.

همچنین پشت دستگاه باید از دیوار یا مانع پشت آن حداقل 30 سانتیمتر فاصله داشته باشد. در صورت عبور کابل های هوایی و یا شاخه های درخت از فضای بالای دستگاه و تیرک باید محل فونداسیون تغییر کند و یا اینکه وانع برطرف شوند تا تیرک هنگام عمود شدن با آنها برخورد نکند. همانطور که از نام آن مشخص است، یک وسیله امنیتی برای بستن ورودی و خروجی مکان های مختلف می باشد که برای حفاظت از امنیت و کنترل ترافیک مورد استفاده قرار می‌گیرد، راهبندها را می‌توان از بتن، فولاد ضدزنگ، پلاستیک و یا مواد آهنی ساخت و در اندازه‌های مختلف ارائه داد.

#کارکرد_قفل_پارکینگ فلزی بصورت #اتوماتیک ( برقی و باتری ) انجام می پذیرد . به علت استفاده از مواد اولیه دارای کیفیت بالا و درجه یک و همچنین بهره گرفتن از دانش و تخصص های روز جهانی در این خصوص، شرکت آپامه صنعت توانسته است که با کیفیت ترین و ماندگار ترین انواع راهبند را به مردم عزیزمان جهت بهره برداری و استفاده معرفی نماید.

ما در شرکت حافظان حریم سپاهان برای راهبند های امنیتی 5 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش ارائه میدهیم. در صورتی که شما محل مورد نظر شما مکان حساسی از نظر امنیتی و اطلاعاتی باشد نیاز است که در برابر حملات تروریستی و انتحاری از آن حفاظت کرد؛ اولین راه نفوز و ضربه در هر مکانی مبادی ورودی آن است، در صورتی که حمله تروریستی در اولین مراحل نفوذ شناسایی و منهدم شود از خسارات سنگین بسیاری جلوگیری خواهد شد.

برد رله کنترل راهبند

با وارد و خارج شدن روغن در سیلندر ، پیستون داخل آن به طرف بالا و پایین کار خود را آغاز می کند. پیتون واتسون، دانش‌آموز برتر سال اول، تلاش می‌کند تا به UCLA کمک کند تا چهار نفر اول را رد کند و مستقیماً به سمت چهار پایانی حرکت کند. این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است. معرفی املاک مشابه توسط مشاورین منطقه امکان دریافت پیام برای شما غیرفعال است.

بعضی از دروازه ها دارای بوم اتوماتیک و مجهز هستند، دیگران به صورت دستی عمل می کنند اما گیت های دستی گاهی اوقات به شیوه ی دروازه ی معمولی آویزان می شوند. در بعضی از نقاط، دروازه های بوم در خیابان های حومه ای به عنوان یک وسیله تسکین دهنده ترافیک نصب شده و از طریق ترافیک جلوگیری می شود، در حالی که اجازه می دهد وسایل نقلیه مجاز مانند خدمات اورژانسی و اتوبوس بتوانند از مسیر کوتاه تر و مستقیم تر استفاده کنند .

به طور کلی هنگام انتخاب راهبند می بایست به میزان تردد و نوع حفاظت محوطه نیز توجه کرد. انواع راهبند پارکینگ با استحکام متفاوت و ضریب امنیت متنوع تولید شده اند. این تجهیزات هر کدام مناسب فضای خاص بوده و دارای قابلیت های گوناگونی هستند. مشخصات راهبند اتوماتیک پارکینگ را می توانید در سایت این شرکت مطالعه بفرمایید.

راهبند اتوماتیک پارکینگ بسیار کاربردی است و امکان رزرو هر تعداد فضای وجود دارد. استفاده از راهبند اتوماتیک پارکینگ همچنین به لطف کنترل از راه دور قابل انعطاف است. راهبند اتوماتیک پارکینگ در عرضهای مختلف موجود است و همه آنها قوی و قابل اعتماد است.

با توجه به شرایط محیطی ورودی و خروجی مجتمع بنا شد که 2 دستگاهراهبندکنترل بخش ورود را به صورت هماهنگ و 1 دستگاهراهبندکنترل خروجی را بر عهده داشته باشد . سناریوی این سیستم ها به این ترتیب است که شخصی که قصد ورود به پارکینگ خودرویی را دارد . از یک دستگاه که در مقابل پنجره خودرو قراردارد با فشردن یک دکمه کارت ورود را دریافت می کند .

ساخت راهبند دستی

پارکینگ ها از نظر ابعاد و اندازه، پارکینگ های کوچک، متوسط و بزرگ را شامل می شوند. پارکینگ های متوسط، ظرفیتی برابر با 4 الی 25 محل پارک خودرو و پاکینگ های بزرگ، ظرفیتی بیش از 25 محل پارک خودرو دارند. بخش عمود ایستا از راهبند تا زیر سقف به صورت عمودی قرار می گیرد و بخش افق ایستا به صورت افقی و مماس و موازی با سقف به صورت افقی زیر سقف قرارگرفته و به این ترتیب راهبند با ویژگی ها راهبند هیدرولیک اما با قابلیت عملرد زیر سقف را دارا خواهیم بود .

موتور بدون ذغال دارای خنک کننده که می تواند بدون وقفه برای مدت طولانی و بدون گرمای آسیب رسان کار کند . به همین دلیل می توانراهبندiDOORبسیاری از هم قطاران خود در محل هایی با تردد بسیار بالا و نامحدود هم استفاده نمود . IDOORبا ارائه بالاترین سطح از ارزش افزوده ، و عرضه تجهیزات پارکینگ با بالاترین سطح کیفیت و ارزندگی ، اقتصادی ترین راه کارها را با بالاترین سطح از کیفیت ارائه می نماید .

اصلی ترین بخش راهبندها جک و بازوی محرک می باشد و پس از آن ها بوم از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورت عدم وجود هر یک از قطعات راهبند عملا از کار می افتد و کارایی ندارد. این راهبندها به منظور رفع محدودیت تردد راهبندهای الکترومکانیک 220 ولت به بازار عرضه شدند اما با این وجود دارای معایبی نیز می باشند. از جمله معایب این راهبندها می توان به هزینه نگهداری بالا، اصطهلاک بالا، تعمیرات دشوار پمپ هیدرولیک و … اشاره نمود.

یک میله یا اهرم افقی که به آن بازو یا بوم راهبند می گویند و وظیفه مسدود نمودن مسیر را بر عهده دارد. و الکترومکانیکی (تردد نرمال) تقسیم می شوند که نحوه ی سیستم کارکرد این دو مدل متفاوت می باشد. طول راه بند آکاردئونی دستی از 3 متر تا 10 متر در زمان باز شدن متغییر است.

شرکت درب های اتوماتیک پاسارگاد با بیش از 20 سال سابقه تولید درب های اتوماتیک ، یکی… راهبند در ایران می باشد. شرکت فنی مهندسی آگسا یکی از… راهبند بازویی در الکترو مکانیکی و الکترو هیدرولیکی در بوشهر. فروش راهبند الکترو مکانیکی ساخت و تولید داخل بهمراه 3 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش معتبر در استان گلستان.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا