ورزش و نشاط

انتقاد شدید پیشکسوتان مصر از کی‌روش

به گزارش خبرگزاری مجله زنده خبری؛ تیم ملی مصر شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال عرب مقابل تونس شکست خورد و از راهیابی به فینال بازماند.
کیروش پس از باخت به شدت از داور بازی انتقاد کرد و علیرضا فغانی را مقصر این باخت دانست اما کارشناسان فوتبال مصر معتقدند این تیم با کیروش نمی تواند به اوج برسد بنابراین می گویند او باید برود.
رضا عبدالعال، ستاره سابق تیم ملی مصر نیز به انتقاد از کیروش پرداخت و گفت: او از زمانی که تیم را برعهده گرفت، کار خاصی انجام نداده است. رسیدن به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی چیزی نیست که بتوانیم به آن افتخار کنیم و بگوییم کیروش این افتخار را برای ما به دست آورده است. ما انتظار داشتیم تیم ملی مصر قهرمان جام حذفی عرب شود، اما این اتفاق نیفتاد.
وی ادامه داد: تیم ملی زیر نظر کیروش هویت خود را از دست داده و او باید از تیم جدا شود. او باید قبل از شروع جام ملت های آفریقا از تیم ملی مصر جدا شود.
حازم امام مربی سابق تیم ملی مصر با اشاره به باخت این تیم توسط تیم ملی تونس از رفتار کیروش با کادر فنی خود انتقاد کرد.
وی گفت: از اینکه به تونس باختیم بسیار ناراحت هستیم. هدف ما برد بود اما در این مقطع سخت نتوانستیم پیروز شویم. من تعجب می کنم که چرا کیروش با وائل جمعه و محمد شوقی بحث می کند، اما ضیاء السد در گفتگو نیست. به نظر می رسد چیزی نیست و فکر نمی کنم در راه حل های فنی نقشی داشته باشد. اگر کیروش به حرفه ای بودن توجه نمی کند باید از کادر فنی جدا شود و بماند.
به گزارش المصری الیوم، احمد صالح، دیگر فوتبالیست سابق مصر نیز با انتقاد از کیروش گفت: او مدام در حال تغییر تیمش است و به همین دلیل باید در نیمه دوم دوباره تیمش را تغییر دهد. او با این ترکیب سوالات زیادی را در ذهن ایجاد کرد. فکر می کنم استفاده از احمد رفعت در بازی با تونس ضروری بود.
251254

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا