اجتماعی

بازدید تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از گرمخانه خاوران

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از بازدید اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از منطقه 15 و گلخانه هاوران خبر داد.

علی هزریان در گفت وگو با مجله زنده خبری، اظهار کرد: من و گلام حسین رضوانی به نمایندگی از نمایندگان مجمع نمایندگان استان تهران از منطقه 15 تهران و گلخانه هاوران بازدید کردیم؛ در این بازدید از گلخانه هاوران و گلخانه استان تهران بازدید کردیم. در این بازدید معاون هماهنگی عمرانی استانداری تهران، شهردار منطقه 15 و سایر مدیران اجرایی شهرها و نواحی حضور داشتند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم ادامه داد: با توجه به فصل سرما، این بازدید به منظور بررسی امکانات و خدمات شهرداری 15 در حوزه مردمی انجام شد. خانه سبز

وی با بیان اینکه جلسه ای نیز در مسجد جامع امام سجاد(ع) رضوی واقع در منطقه 15 با حضور مسئولان اجرایی برای رفع مشکلات مردم در این حوزه برگزار شد، افزود: این طرح باید از طریق راه حلی حل شود. شورای برنامه ریزی و انکشاف ولسوالی و سپاه ولایت به عنوان گزارش باید به مجمع ارائه شود.

هزریان یادآور شد: در این جلسه مقرر شد با توجه به اعلام شهردار منطقه 15 با معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، جلسه ای با کاندرو نجفی- خیابان رستگار شورا برگزار شود، طرح مذکور در شرق در فرم مطالعات 2 ماه آینده.علاوه بر این، این طرح تا پایان سال اجرا خواهد شد. ضمناً عملیات اجرایی این پروژه به سمت غرب و برای خروج از بن بست شهر رضوی رصد و گزارشات مربوطه به مجمع نمایندگان و فرمانداری ارسال خواهد شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت: موضوع تملک سه ملک برای افتتاح خیابان شهید عربی موضوع دیگری است که حداکثر تا پایان سال در شهرداری منطقه 15 تصمیم گیری شده است.
وی ادامه داد: در خصوص دوربرگردان متصل به خروجی شهر رضوی، مقرر شد ظرف 15 روز آینده با شهرداری منطقه با شورای ترافیک تهران مکاتبه و هماهنگی شود و گزارش آن به مجمع نمایندگان و شورای شهر ارسال شود. فرماندار .

هزریان درباره طرح تفصیلی منطقه 15 تهران نیز گفت: در جلسه آتی در استانداری تهران به صورت ویژه توسط شورای شهرسازی و معماری تهران و شهرداری پیگیری می شود.
نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همچنین مقرر شد تا دهه فجر انقلاب اسلامی 3 منطقه مانند خیابان امام سجاد(ع)، ورودی اصلی، انتهای خیابان اسکندری و بلوار شهید عربی دچار مشکل شود. با روشنایی توسط شرکت توزیع برق حل خواهد شد. مشکل حل خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین مقرر شد موضوع طرح تعویض لامپ های شهر رضویه حداکثر ظرف مدت یک سال به بهره برداری برسد و گزارش آن به استانداری و مجمع نمایندگان استان تهران ارسال شود.
هزریان گفت: در خصوص احداث درمانگاه و بیمارستان در منطقه 15 و افزایش سرانه درمانی و بهداشتی، هماهنگی های لازم توسط نماینده استاندار و نماینده شهرداری با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: ماه آینده جلسه و استاندار را بفرستید.
وی افزود: در خصوص طرح جامع مسگرآباد نیز شورای اسلامی شهر مسگرآباد با مجمع نمایندگان تهران مکاتبه خواهد کرد تا موضوع را از طریق بنیاد مسکن به صورت ویژه پیگیری کند.
هزریان گفت: در این جلسه مقرر شد ساختمان متعلق به شهرداری توسط فرمانداری پیگیری شود تا ساختمان مذکور در اختیار شورای اسلامی روستای مسگرآباد قرار گیرد. همچنین موضوع تفرجگاه ضلع شمالی مسگرآباد برای واگذاری زمین از طریق راه و شهرسازی به منابع طبیعی باید طبق مصوبات مربوطه توسط استاندار پیگیری شود. موضوع انشعاب برق و گاز مسگرآباد نیز رصد می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا