اجتماعی

برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری در سالگرد شهادت قاسم سلیمانی

نماینده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مجموعه برنامه های فرهنگی این سازمان به مناسبت هفته مقاومت و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را با عنوان «سردار دلهاها» تشریح کرد.

به گزارش مجله زنده خبری، سید علیرضا فاطمیان پور برنامه های فرهنگی این سازمان به مناسبت هفته مقاومت و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را با عنوان «سردار دلا» توصیف کرد و گفت: مسابقات قهرمانی کشور به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود.

فاطمیان پور در تشریح این تولیدات موسیقایی گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ارکستر سمفونیک سرباز توسط ارکستر سمفونیک امروز چهارشنبه 8 آذر 1400 در تالار وحدت اجرا می شود. ملودی این اثر را آرمان مهربان برای اهالی مرکز موسیقی صدا و سیما سروده است و شعر آن را علی محمد مودب، شاعر انقلابی معاصر سروده است. همچنین دو اثر موسیقایی به نام های «مراکه» و «میداندرها» با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و موسسه فرهنگی هنری ادب تولید و در فضای مجازی منتشر می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، وی گفت: ویژه برنامه جایزه هنری سردار دلها همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دهلاها حاج قاسم سلیمانی سه شنبه دی ماه برگزار می شود. 5، 1388 در مرکز فرهنگن ارسباران. در این برنامه از هنرمندان و صاحبان آثار شاخص و تاثیرگذار با موضوع حاج قاسم سلیمانی در مراسم تقدیم و با اهدای جوایزی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا