بین المللی

روحیه فسادستیزی در دانشگاه‌ها مصداق پیدا می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا ایلام، حسن بهرامونیا در مراسم گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو و در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام به تقارن روز دانشجو و هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: هر کشوری رشد می کند. در سایه تحقیق و تاب آوری هر سیستمی در گرو تحقیق است. (ادامه مطلب)

وی افزود: اگر تولید علم بدون دلیل و تعهد، اخلاق و خدمت به مردم باشد، بدون جهت تبدیل به علم می شود و در خدمت بشریت نیست و نمونه آن بمباران هیروشیما توسط نظام سلطه است.

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه ها مشهود است

استاندار ایلام تاکید کرد: مصداق تحریم های ظالمانه دشمن علم بدون جهت و اخلاق است و اگر علم اخلاقی و بومی کشور نبود نمی توانستیم از این تحریم های مخرب و ظالمانه عبور کنیم.

بهرامونیا به شهادت سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران در سال 1332 اشاره می کند و به یاد این سه دانشجو می گوید: نهضتی که از سال 1332 آغاز شد همچنان ادامه دارد و در 15 خرداد 1342 انقلاب اسلامی در سال 57 ادامه دارد. همان جنبش دانشجویی و استقلال است.

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه ها مشهود است

وی تصریح کرد: برای انسجام این حرکت باید همه توانمندی های معنوی و مادی بسیج شود و از راهبردها و اندیشه های دانش آموزان برای توسعه استان به ویژه در حوزه فرهنگی استفاده شود.

استاندار ایلام گفت: در سایه همدلی و همکاری همه مردم به ویژه دانشگاهیان مسیر توسعه استان را دنبال می کنیم و نقش دانشگاه ها در توسعه استان حیاتی و ضروری است و ظرفیت آنها باید در توسعه استان استفاده شود.»

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه ها مشهود است

دانش آموزان باید کارکنان را در صورت لزوم پاسخگو نگه دارند

در این مراسم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام ضمن خیر مقدم به استاندار ایلام و تبریک روز دانشجو تصریح کرد: ظرفیت عظیم سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت توسعه استان است.

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه ها مشهود است

بهروز ناصری افزود: دانش آموزان بنیانگذاران آینده ایران اسلامی هستند و به عنوان افسران جنگ نرم وظیفه خطیری بر عهده دارند و مسئولین را مسئول می دانند و به مردم کمک می کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد ایلام گفت: فضای فرهنگی و علمی خاصی در دانشگاه آزاد اسلامی در حال ایجاد است و نگاه همه کارکنان دانشگاه بر اساس برنامه های دانشجویی است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه ها مشهود است

ناصری گفت: ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی ایلام با 7 هزار دانشجو، 200 استاد و تولید ده ها مقاله علمی و ده ها طرح تحقیقاتی منحصر به فرد و این دانشگاه دست پرتوانی برای توسعه استان است.

وی ادامه داد: استاندار ایلام که دانشگاهی است و نگاه ویژه ای به نقش دانشگاه های استان در توسعه دارد، می طلبد که اولویت واگذاری طرح های دانش بنیان و پژوهشی به دانشگاه های استان به ویژه آزاد اسلامی باشد. دانشگاه.

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه ها مشهود است

به گزارش آنا، در پایان این مراسم بیانیه ای به مناسبت روز دانشجو توسط یکی از دانشجویان بسیجی قرائت شد.

انتهای پیام/4103/4062/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا