بین المللی

ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت توسعه استان ایلام است

بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، حجت‌الاسلام امیر هادی‌زاده رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و تعدادی از اعضای هیئت‌مدیره سپاه علم‌المومنین دانشگاه آزاد اسلامی. از زحمات سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه استان ایلام به دلیل برگزاری کنگره عظیم 3 هزار نفری شهید استان عیلام را جشن می گیرد.


بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد “از شهدا تا شهدا”


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در این نشست گفت: کنگره موفق سه هزار شهید دفاع مقدس بزرگترین رویداد فرهنگی تاریخ انقلاب اسلامی در ایلام بود که فضای معنوی آن در استان ماندگار خواهد بود. برای چندین سال

بهروز ناصری افزود: در جریان برگزاری کنگره و دیدار اعضا با رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیام معظم له به کنگره، فضایی شکل گرفت که استان ایلام در کانون توجه ایران اسلامی و مردم استان به ویژه خانواده های شهدا از برگزارکنندگان این کنگره بزرگ قدردانی می کنند.»

وی افزود: امروز سپاه استان ایلام به عنوان یک سلاح توانمند برای پیشرفت و توسعه استان ایلام عمل می کند که در حوادث استان ایلام جا دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: ظرفیت سخت افزاری و نرم افزاری این دانشگاه در خدمت توسعه استان ایلام است و تنها با روحیه جهادی و عملکرد انقلابی می توان مشکلات را حل کرد و این ویژگی ها امروز نمود پیدا کرده است. در سپاه استان ایلام و فرمانده شایسته او.

ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت توسعه استان ایلام است

ناصری خاطرنشان کرد: دکتر طهرانچی امروز با روحیه جهادی و انقلابی گری دانشگاه آزاد اسلامی را رهبری و اداره می کند و تمرکز همیشگی ایشان بر استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی است.

دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی است و نیازمند حضور بیشتر در استان ایلام به ویژه در عرصه های علمی و فرهنگی است.

شاکرمی تاکید کرد: ایران اسلامی مدیون خون شهدا و رشادت های آنان است و برگزاری کنگره سه هزار شهید گمنام و تکریم و تکریم شهدا کمترین کاری است که برای خانواده های شهدا انجام شده است.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی محل گفت‌وگو است و باید پناهگاه نیروهای انقلابی، ارزش‌ها و عملکردهای اعلام گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

هادی زاده رئیس ستاد عالی دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام نیز توضیح داد: با اعلام گام دوم انقلاب و امروز با رئیس جدید، فعالیت های فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی شتاب بیشتری می گیرد. دانشگاه.

در پایان این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با اهدای لوح سپاس از شایستگی های سردار شاکرمی برای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام تقدیر کرد.

انتهای پیام/4078/4062/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا