اجتماعی

همکاری شهرداری‌ و ارتش برای بهره‌برداری از پروژه ۳۵متری شهید افتخاری

شهردار منطقه یک از همکاری برای تسریع در اجرای توافقات شهرداری و ارتش در موضوع پروژه افتخاری 35 متری خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری به گزارش سایت شهر، حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه با حسن محمد حسن زاده مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات تهران، امیر ارجمندی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفتگو کرد.رییس ارتش مهندسی، امیر حسینی، رئیس ارتش. امیر کمالی فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای بررسی پروژه های مشترک و همکاری برای دستیابی به توافق مشترک برای بازگشایی پروژه 35 متری شهید افتخاری در بزرگراه باقری برگزار شد. خطاب به بابایی غرب گفت: اسلامی همواره در تسریع در ارائه خدمات بیشتر به شهروندان پیشگام بوده و توافقات و همکاری های خوبی در زمینه بهره برداری از پروژه 35 متری محترم صورت گرفته است تا شهروندان در کاهش بار ترافیکی از مزایای آن بهره مند شوند. در اسرع وقت.

حسن زاده مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران نیز از آمادگی این سازمان برای تنظیم قرارداد نهایی خبر داد و گفت: برآوردهای لازم در ارزش اموال پادگان ارتش بالاتر از قرارداد اصلی در پروژه افتخاری 35 متری توسط شهرداری مورد استفاده قرار گرفت. و پیش نویس قرارداد را تهیه می کند.

فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تسریع در آماده سازی توافقنامه نهایی و اجرای توافقات مربوط به اموال نظامی در پروژه افتخاری 35 متری بر آمادگی و آمادگی کامل خود برای آزادسازی و استفاده از آن تاکید کردند. برای ارائه خدمات به شهروندان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا