عمومی

لیست جراحان چاقی تهران

دکتر حامد قدسی خورسند متولد ۱۳۴۸ می باشند ایشان فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و فارغ التحصیل رشته تخصصی جراحی عمومی در سال ۱۳۸۲ از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند. ایشان پس از پایان دوره تحصیلات جراحی ، دوره های متعدد جراحی لاپارسکوپی پایه و پیشرفته، چاقی و تیروئید را پشت سر گذاشته و هم اکنون در مراکز مختلفی نظیر بیمارستان میلاد، بیمارستان دی و مطب شخصی خود در حال خدمت رسانی به بیماران هستند.

بعد از جراحی معده فرد به منظور ریکاوری، باید چند روز در بیمارستان بماند. پس از انجام جراحی باید سبک زندگی خود را تغییر دهد و از خوردن فست فود و شیرینی جات جلوگیری کند. علاوه بر این از یک پزشک متخصص تغذیه کمک بگیرید تا با ارائه ی برنامه ی غذایی خاص از چاق شدن مجدد و باز گشت اضافه وزن شما جلوگیری کند.

حال در ادامه این مبحث لازم است بگوییم چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود تا روند جراحی چاقی به بهترین نحو ممکن سپری شود. بهترین جراح چاقی دکتر سلیمی می‌تواند در این امر به شما کمک کند. به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، جراحی‌های چاقی شامل طیف مختلفی از عمل‌های جراحی بوده که برروی افراد چاق و به منظور کاهش وزن و لاغر کردن آن‌ها انجام می‌شود.

تعهدات و مدارک مورد نیاز بهترین جراح چاقی

مهم‌ترین چیزی که باعث می‌شود این مدارک به پزشک مربوطه داده شود، جراحی‌های همانند اسلیو و بای‌پس معده می‌باشد و این به اثبات می‌رساند که پزشک در زمینه این جراحی تخصص کافی را دارد. تعهد بهترین جراح چاقی این است که وضعیت زندگی بیمار را تا مدت‌ها پیگیر باشد که اگر در شرایطی نیاز به جراحی مجدد داشته باشد، سلامت حال او را تضمین کند.

یکی از سوالات متداولی که پرسیده می شود این است که آیا جراحی چاقی موجب نازایی می شود؟ در پاسخ باید گفت این چنین نیست و اگر عمل شما توسط پزشک ماهر و متخصصی انجام شود هیچ مشکلی در این باره نخواهید داشت. جالب است بدانید بسیاری از بانوان به دلیل اضافه وزن بالا با بیماری تخمدان پلی کیستیک مواجه هستند که منجر به نازایی می شود و شما می توانید با کاهش وزن این بیماری را درمان کنید.

در حقیقت این نوع عمل جراحی نسبت به سایر روش‌های درمانی بسیار ایمن است، اگر عمل به دست بهترین و با تجربه‌ترین جراح لاغری انجام شود، حداقل‌ترین عارضه‌های عمل اسلیو معده را تجربه خواهید کرد. دو هفته قبل از عمل اسلیو معده می‌بایست مصرف پروتئین را افزایش دهید، کربوهیدرات را کاهش دهید و به‌هیچ‌وجه مواد قندی در رژیم غذایی خود نداشته باشید.

بعد از جراحی کاهش وزن ، تمام قرارهای پیگیری برنامه ریزی شده خود را حفظ کنید. اگر متوجه شدید که لاغر نمی شوید یا دچار عوارضی می شوید ، سریعاً به پزشک مراجعه کنید. کاهش وزن شما قابل کنترل است و عواملی که به طور بالقوه در عدم کاهش وزن موثر هستند ، ارزیابی می شوند. بای پس معده و سایر جراحی های کاهش وزن همیشه آنطور که انتظار داشتید عمل نمی کنند.

هزینه جراحی اسلیو معده در بیمارستان عرفان

از نقاط قوت این بیمارستان وجود پزشکان بسیار معروف در رشته های مختلف و تجهیزات اتاق عمل به روز و پیشرفته می باشد ولی از نظر خدمات پرستاری ، بخش های ویژه ، ساختمان بیمارستان و بخش های تصویربرداری و تشخیص ( نسبت به نیکان) دچار ضعف می باشد.

بهترین بخش قلب و متخصصین و فوق تخصص های قلب را بصورت 24 ساعته در اختیار داشته و در صورتیکه هر زمان بیمار مشکل قلبی پیدا کند بدون فوت وقت به بهترین فوق تخصص های قلب و حتی جراح های قلب آماده خدمت رسانی می باشند. این حلقه حجم قسمت فوقانی معده را کوچک می‌کند و با خوردن مقدار کمی از غذا معده پر خواهد شد.

در این روش هورمون‌هایی که باعث افزایش اشتها می‌شود، کنترل نمی شوند. بیمارانی که علیرغم وزن ایده ال، تجمع غیر طبیعی چربی قهوه ای در باسن یا اندام ها دارند که به هیچ روش غیر مداخله ای نظیر رژیم پاسخ نمی دهند. بر اساس تعریف سازمان بهداشت جهانی ، چاقی به تجمع غیرطبیعی و مازاد چربی در بدن گفته می شود که علاوه بر اینکه ظاهر شخص را ناموزون می سازد عوارض فراوان و خطرات کشنده برای فرد دارد.

امروزه با توجه به سبک زندگی افراد و تمایل بیشتر افراد به ساکن بودن و عدم تحرک، میزان چاقی افراد رو به افزایش است. علاوه به سبک زندگی شخصی، بسیار از مشاغل دنیای امروز مانند کار در شرکت های مختلف، نیازمند یکجا نشینی و کار کردن پشت کامپیوتر است. تمامی این موارد و همچنین بیماری های زمینه ای، ژنتیک خانوادگی و داروهای مختلف در کنار یکدیگر چاقی را به یک معضل جهانی تبدیل کرده است.

زیرا هر جراحی توانایی انجام چنین عملی را ندارد و انجام جراحی چاقی مانند اسلیو و بای پس معده به روش لاپاراسکوپی باید تنها توسط افراد فوق تخصص یا متخصصین محترم جراحی عمومی مورد تایید انجمن جراحان درون بین ایران انجام گردد. حال اگر یکی از جراحی‌های چاقی برای بیمار مناسب نباشد، می‌تواند از راهکارهای دیگری در این‌ باره استفاده کند.

جراح چاقی دکتر سلیمی می‌گوید بهترین راهکار پزشکی برای جراحی چاقی این است که بتوانیم راهنمایی مناسبی به بیمار برای تناسب اندام او داشته ‌باشیم تا بعد از انجام جراحی درگیر مشکلات متعدد نشود و سلامت او به خطر نیفتد. عمل جراحی اسلیو معده یک روش محدود کننده ای است که به شما در کاهش وزن کمک می کند.

ضرورت دانستن همه روش های جراحی چاقی

علاوه بر آن بهترین جراح لاغری باید روش های دیگر جراحی لاغری از جمله بالون، حلقه، پلیسه معده، باندینگ معده، مینی بای پس معده، ساسی بای پس و .. درست است که جراح شما تشخیص داده که مثلا مینی بای پس معده برای شما مناسب است، اما اگر جراح به روش های دیگر تسلط کافی داشته باشد راحت تر می تواند پیچیدگی های عمل را کنترل کند و مشکلات احتمالی را مدیریت کند.

هنگامی‌که به جراح چاقی دکتر سلیمی مراجعه می‌کنید با توجه به شرایط مخصوص شما و اندازه‌گیری شاخص توده بدنی نوع جراحی چاقی تعیین می‌گردد و بر این اساس میزان هزینه‌های شما برآورد می‌گردد.

بروز بودن در جراحی چاقی

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر گردید، بهترین جراح چاقی در تهران باید برای انجام جراحی‌ های چاقی مانند اسلیو معده و بای پس معده از وسایل مخصوص استفاده نماید. در واقع این وسایل به گونه ای طراحی گردیده اند که انجام جراحی را آسان تر می کنند. اما به یک نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که بهترین جراح برای انجام جراحی چاقی باید از لوازم و امکانات بسیار پیشرفته استفاده کند تا جراحی با کیفیت بسیار بالایی انجام گردد.

بهتر است بدانید این عمل یکی از ایمن ترین و مطمئن ترین روش های جراحی است، که بدون باز کردن شکم و با روش های نیمه تهاجمی انجام می گردد. به همین دلیل بهترین جراح چاقی در تهران باید مدرک فلوشیپ فوق تخصص جراحی چاقی و لاپاراسکوپی پیشرفته داشته باشد تا بتواند این جراحی ها را با روش های پیشرفته مانند لاپاراسکوپی انجام دهد.

این امری طبیعی است که در ماه‌های اول بعد از جراحی چاقی فرد به‌ صورت منظم تحت نظارت تیم درمان باشد. با حلقه گذاری معده یا باندینگ معده، قسمت بالایی معده توسط حلقه‌ای کوچک خواهد شد. با این روش، اگر خوردن غذا توسط بیمار ادامه یابد به او حالت تهوع دست خواهد داد.

با حلقه گذاری، هورمون‌های معده که باعث تحریک اشتها می‌شوند کنترل نمی‌شوند. شرایط هر بیمار با فرد دیگر متفاوت است، بر این اساس تجویز پزشک نیز می‌تواند از تجویز دارو تا عمل جراحی متفاوت باشد. حتی می‌تواند از به جای یک گزینه درمان، از ترکیب چند گزینه مختلف برای درمان استفاده کند.

در این روش چون معده حجم کمتری دارد و روده نیز دستکاری شده است، مواد غذایی کمتری جذب بدن می شود ودر نتیجه چربی های بدن به مرور آب می شوند. به طور قطع می‌توان گفت انتخاب جراح چاقی به هیچ‌وجه کار ساده ای نیست. گول تبلیغات را نخورید و در پیدا کردن جراح لاغری مناسب و حرفه‌ای تحقیق کنید.

مطمئن شوید که شخصی که شما را عمل می‌کند واقعا یک متخصص لاغری واقعی است. خیلی مهم است که عمل‌های جراحی لاغری در مراکز مجهز و حرفه‌ای صورت بگیرد. اگر در مطب پزشک اقدام به عمل جراحی کنید حتی احتمال مرگ شما نیز وجود دارد.

در این مطلب، قصد داریم تا در رابطه با ژل لاغری سوماتلین برای شما اطلاعاتی داشته باشیم.

BMI شما بالاتر از 35 می باشد و ازمشکلاتی مانند دیابت نوع 2، فشار خون بالا و بیماری های مرتبط با چاقی رنج می برید. سی و سومین گردهمایی علمی انجمن جراحی چاقی و متابولیک ایران در روز ۳۰اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود. ریسک جراحی چاقی به‌ اندازه‌ی جراحی کیسه صفرا است و عوارضی که چاقی برای بدن دارد، بسیار بیشتر از جراحی آن می‌باشد. بنابراین بعد از جراحی چاقی، با استفاده از وعده‌های غذایی کم فورا سیر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا