ورزش و نشاط

ایراندوست: شخصیت دیگری از زنان در هند خواهید دید

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: دوست دارم بازی 90 دقیقه ای ایران با هند، چین و چین تایپه را ببینم که فوتبال دختران برای پرچم های ایران، کشور و فدراسیون چه می کند.

به گزارش مجله زنده خبری، مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در مراسم حذف تیم ملی از جام ملت ها گفت: زمانی که همیشه می دیدم از فوتبال مردان حمایت می شود و به خوبی اخراج می شود، برای من یک رویا بود. آنها هم این حمایت را دارند. امروز این رویداد باعث خوشحالی دختران تیم ما شد.

وی در خصوص امکاناتی که فدراسیون برای تیم ملی در نظر گرفته است، گفت: مهمترین چیزی که اکنون تیم ما دارد امید است و این امید توسط فدراسیون های گران قیمت فوتبال هادم و موسوی در آنها نهادینه شده است. من همیشه نگران برابری بوده ام و برای رفع تبعیض جنسیتی تلاش کرده ام. در این هشت ماهی که با فدراسیون آقای عزیزی کار کرده ام، تاکنون این شرایط را ندیده ام. ما به اردو آمدیم و اولویت استفاده از زمین های 1، 2 و حتی چمن مصنوعی با مردان بود و حتی در تیم جوانان به دلیل نداشتن زمین مجبور شدیم دو روز در خوابگاه بمانیم. روز اولی که آمدم در مورد قرارداد صحبت نکردم و فقط دو چیز خواستم. اول اینکه تیم ملی در خوابگاه نباشد و مثل آقایان در هتل اسکان داده شود و دوم اینکه خانم ها مثل آقایان لباس بپوشند. خوشحالم که قولی نبود

وی افزود: در دو ماه گذشته 3000 دختر از سراسر ایران مستعد شده اند و این شگفت انگیز است و دل دختران ورزشکار را امیدوار می کند.

ایراندوست با بیان اینکه سایر فدراسیون ها باید از فدراسیون فوتبال الگو بگیرند، افزود: ورزش بانوان فقط فوتبال نیست. باور کنید اگر حمایت و برابری باشد، دختران شما به عرصه های بین المللی، آسیایی و المپیک افتخار خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: به نمایندگی از همه بازیکنانم قول می دهم قهرمان دیگری را در زمین فوتبال ببینی. از شما می خواهم بازی 90 دقیقه ای ایران با هند، چین و چین تایپه را ببینید، فوتبال دختران شما برای پرچم، کشور و فدراسیون چه می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا