اجتماعی

عبدالملکی: همه تلاش خود را برای اصلاح نظام خدمات‌رسانی می‌کنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به عملکرد این وزارتخانه گفت: تمام توان خود را برای اصلاح نظام های خدماتی و قوه مجریه انجام خواهیم داد و در هر مورد تا جایی که بتوانیم گره ها را باز کنیم.

به گزارش مجله زنده خبری، حجت‌الله عبدالملکی که در مراسم راهپیمایی شهید سلیمانی در وزارت ملت شرکت کرده بود، با بیان اینکه دولت سیزدهم از چند ماه پیش کار خود را آغاز کرد، گفت: مشکلات بسیار جدی وجود دارد، اما ماه‌ها تلاش زیادی انجام می‌شود. خواهد توانست بهتر نشان دهد و مردم ما انشاالله طعم آسایش و حل مشکل را بچشند.

وی افزود: در این ماه ها اصرار داریم که زیاد حرف نزنیم و معتقدیم این دوره کار است نه دوره حرف زدن. خداوند این مسائل و مشکلات را با دعای عزیزان به سرعت حل کند.

عبدالملکی خاطرنشان کرد: ما هم در وزارتخانه ای هستیم که به آن وزارت مردم می گوییم چرا که بیشترین تعامل مردم را با این وزارتخانه داریم. ما تمام تلاش خود را برای اصلاح نظام های خدماتی و اجرایی انجام می دهیم و در برخی موارد می توانیم تا جایی که بتوانیم گره ها را باز کنیم.

وزیر رفاه با اشاره به برپایی خیمه به نام موکب شهید سلیمانی گفت: در زمینه مأموریت ها و وظایف محوله به این وزارتخانه، این خیمه تا روز شنبه برپا می شود و نزدیکان درگیر مسائل مربوط به و اگر آنها یک درخواست یا مشکل یا حتی یک پیشنهاد یا ایده دارند، می توانند برگردند.

به گزارش مجله زنده خبری، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از سخنرانی در این تجمع حضور یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا