ورزش و نشاط

فولاد تیم خطرناکی است/ فوتبال ایران از نظر سخت‌افزاری عقب است

به گزارش شفاف، تیم فوتبال استیل خوزستان فردا (دوشنبه) از ساعت 17:00 در یک بازی خانگی میزبان تیم پیکان است. معتبی حسینی سرمربی تیم پیکان در نشست خبری پیش از بازی امشب گفت: به نظر من بازی مقابل یک تیم خوب فولاد یکی از سخت ترین کارها است. شناخت خوبی از تیم فولاد داریم. حریف از نظر پرس و فشار روی حریفان یکی از بهترین تیم های ایران است. تیم فولاد از این نظر واقعا خطرناک است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازیکنان تیم فولاد چندین سال است که در کنار هم بازی می کنند و هماهنگی خوبی دارند، فکر می کنم بازی با فولاد یکی از سخت ترین دیدارهای ما در این فصل خواهد بود.بازیکنان ما باید بدانند که دارند. حق اشتباه در این دیدار وجود ندارد، زیرا فولاد تیم واقعا خطرناک است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که با توجه به همسایگی تیم شما و فولاد در جدول رده بندی این سوال می تواند بازی را حساس تر کند؟ وی افزود: شرایط روی جدول به گونه ای است که فاصله ها به هم نزدیک است و نتیجه این بازی می تواند بسیار تعیین کننده باشد تا بتوانیم به منطقه امن برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه پیکان نشان داده هر زمان که زمین بازی خوب باشد، بازی بهتری از خود به نمایش گذاشته است، این موضوع چقدر در بازی فردا به شما کمک می کند؟ گفت: بله، از این بابت بسیار خوشحالم. امیدوارم روزی برسد که تیم های ما ورزشگاه های باکیفیتی مثل ورزشگاه فولاد داشته باشند. فوتبال از نظر سخت افزاری عقب افتاده است و اگر به جایی برسیم که تیم های ما از نظر سخت افزاری و تجهیزاتی به سطح حرفه ای برسند، فکر می کنم فوتبال ما پیشرفت زیادی خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به غیبت تیمش در دیدار مقابل فولاد گفت: متاسفانه جواد آزاد را برای این دیدار در اختیار نداریم.

حسینی در پایان گفت: امیدوارم فردا داور بی نقصی داشته باشیم چرا که هر دو تیم فوتبال بازی می کنند و بالاخره شاهد فوتبال خوبی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا