اجتماعی

مدارس گناباد غیرحضوری شدند – مجله زنده خبری

مجله زنده خبری/ خراسان رضوی مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: با توجه به شیوع سویه جدید بیماری عروق کرونا کلیه فعالیت های آموزشی مدارس گناباد به استثنای دبیرستان های روستایی به مدت 10 روز به صورت عملی برگزار می شود.

حسین احمدی در گفت وگو با مجله زنده خبری، اظهار کرد: با توجه به شیوع سویه های جدید تاج گلی در کشور از جمله شهرستان گناباد، بر اساس آخرین تصمیم ستاد تاج شهرستان در روز یکشنبه 10 بهمن ماه تمامی فعالیت های آموزشی در مدارس در گناباد به جز مدارس چند کلاسه روستایی از روز سه شنبه 12 بهمن ماه تا پایان هفته آینده به مدت 10 روز بصورت مجازی و غیر حضوری می باشد.

وی گفت: دبیرستان های روستایی مدارسی از یک تا 15 دانش آموز هستند و در این مدارس به دلیل کم بودن تراکم جمعیت، آموزش به صورت حضوری و البته با رعایت مقررات بهداشتی انجام می شود، اما اگر دانش آموز یا دانش آموزی علامت دار شوند. ، فعالیت این مدارس نیز غایب خواهد بود.

در یکی دو روز گذشته به طور متوسط ​​7 تا 8 دانش آموز مبتلا به بیماری عروق کرونا بودند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد درباره ابتلای دانش آموزان این شهرستان به تاج نیز گفت: در یکی دو روز اخیر به طور میانگین هفت تا هشت دانش آموز به تاج مبتلا شده اند. با توجه به روند صعودی این آمار و شیوع بالای سویه جدید، در حال حاضر تصمیم گرفته شد فعالیت های آموزشی در مدارس شهرستان به صورت غیرحضوری انجام شود.

احمدی گفت: همکاری مدارس با ستاد کرونا خوب است و بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی، مدارس شهرستان بیش از 85 درصد مشکلات بهداشتی را رصد می کنند. این یک فرد مجازی است که در هفته گذشته یکی دو مورد داشتیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد گفت: از ابتدای شیوع بیماری عروق کرونا قلب و در 2 سال اخیر همکاری خانواده ها با مجموعه آموزشی شهرستان بسیار خوب بوده و امیدواریم این همکاری ادامه داشته باشد. در روزهای آینده هر چه زودتر به حالت عادی برگردیم تا بتوانیم فعالیت های شخصی را از سر بگیریم.

بر اساس آخرین به روز رسانی نرم افزار ماسک، شهر گناباد هم اکنون در وضعیت تاج زرد قرار دارد و بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گناباد، در 24 ساعت گذشته 128 آزمایش انجام شده که از این تعداد 84 نفر. تست مثبت شد تست همچنین در حال حاضر سه نفر به دلیل بیماری عروق کرونا در بیمارستان علامه بهلول گنابادی بستری هستند. در مجموع 365 قربانی تاج و تخت گزارش شده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا