ورزش و نشاط

واکنش دو مدافع پرسپولیس به پیشنهاد جواد نکونام

تیم فولاد خوزستان به عنوان نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال خرید چند بازیکن برای تقویت این تیم است. برهمین اساس باشگاه فولاد خوزستان و حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل آن در نامه ای به باشگاه پرسپولیس خواستار جذب دو بازیکن از این تیم شدند. فولادی ها در این نامه از باشگاه پرسپولیس خواسته اند در نقل و انتقالات زمستانی مهدی شیری و سعید حقایی را به این تیم بدهد!

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که با یحیی گل محمدی جلسه 4 ساعته مفصلی داشت و از نظر سرمربی پرسپولیس درباره جدایی احتمالی شاگردانش اطلاع داشت، این درخواست را رد کرد. یحیی گل محمدی که به قول خودش فعلا کمبود بازیکن دارد و اصلا موافق جدایی دو مدافع اصلی خود نیست.

اما شاید جالبتر باشد بدانید که این دو بازیکن جدای از مخالفت با خود یحیی گل محمدی، تمایلی به حضور در فولاد خوزستان هم ندارند. مهدی شیری در حدود 90 درصد از دیدارهای نیم فصل پرسپولیس در ترکیب اصلی حضور داشت و سعید آگی هم بازیکن فیکس این تیم است. این دو بازیکن شرایط خوبی در پرسپولیس دارند و آسیایی بودن فولاد خوزستان هم مهدی شیری یا سعید آقایی را برای جدایی وسوسه نکرد.

البته شنیدیم باشگاه فولاد خوزستان هم خواستار جذب میلاد، هافبک اصلی تیم ملی پرسپولیس شده است. بازیکن تاثیرگذار و بازیساز اصلی پرسپولیس که یحیی گل محمدی به هیچ عنوان نمی خواهد او را ترک کند.

سرمربی پرسپولیس علاقه زیادی به سبک بازی لوسیانو پریرا نشان می دهد اما از طرفی جواد نکونام اجازه نمی دهد بهترین گلزن خود در این فصل برود. بعید است سرمربی فولاد خوزستان حتی با تعویض شیمبا با بازیکن یا بازیکنان تیم پرسپولیس موافقت کند چرا که این برزیلی ستاره دو سال اخیر تیمش است.

بیشتر بخوانید:

258 41

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا