ورزش و نشاط

امیدوارم لیگ بسکتبال تا پایان اسفند به سرانجام برسد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

فریناز طائرپور سرمربی تیم بسکتبال گروه بهمن در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری مجله زنده خبری، درباره سومین سال حضور تیمش در فینال لیگ برتر گفت: حضور تیمش در فینال لیگ برتر است. سومین حضور متوالی در فینال سوپرلیگ قطعا برای هر تیمی اتفاق خوبی است. خوشبختانه تا اینجای کار توانسته ایم از جایگاهی که در سال های گذشته داشتیم دفاع کنیم. در تمام این مدت آمادگی خوبی داشتیم و البته بازیکنانم باید این کار را انجام دهند ویروس آنها تاج گرفتند اما توانستند سلامتی خود را بازیابند و دوباره در کنار تیم باشند. هدف ما از همان ابتدا قهرمانی است و مطمئنا تمام تلاشمان را برای رسیدن به این هدف خواهیم کرد.

وی نقاط قوت و ضعف لیگ را اینگونه تشریح کرد: لیگ به خوبی سازماندهی شده و تا به امروز ادامه دارد. البته آخرین اتفاقات فدراسیون به اندازه استعفای نایب رئیس بانوان موثر بود چرا که می خواستیم تا پایان مسابقات در فدراسیون باشیم اما تصمیم گرفته شد. امیدوارم وضعیت فدراسیون بهتر شود و مسابقات لیگ تا پایان اسفند ماه سال جاری تکمیل خواهد شد.

سرمربی گروه بهمن افزود: امسال سالن خیلی ما را عصبانی می کند. سالنی که میزبان مسابقات بود خیلی دور بود و حدود 5 ساعت سفر کردیم که برای همه تیم ها خسته کننده بود. متأسفانه آقایان در اولویت هستند و به همین دلیل سالن آزادی موجود است زنان قرار نداشت. امیدوارم فصل بعد دیگر این مشکل را نبینیم.

طائرپور از حضور تیم ملی سه نفره بازی های آسیایی چین گفت: نمی دانم چه اتفاقی می افتد چون اگر تیم برود باید از این به بعد آماده سازی تیم شروع می شد اما ما شاهد چنین اتفاقی نیستیم. انتخاب بازیکن آنقدر مهم است که هنوز ترکیب بازیکنان دعوت شده در تیم ملی مشخص نیست. امیدواریم در سال جدید شاهد فعالیت جدی باشیم تیم ملی از افرادی که در مسابقات لیگ حضور داشتند و بازی های موثری به نمایش گذاشتند دعوت کنیم.

انتهای پیام//

بیشتر بخوانید:


واحد پول ج

خبرنگار:

فریبا جلیل هانی

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

دکمه بازگشت به بالا