اجتماعی

باید مانع شکستن حریم امنیت جامعه و تزلزل جایگاه پلیس شویم

مجمع نمایندگان استان اصفهان در اطلاعیه ای شهادت شهید رنجبر را تسلیت گفتند و تاکید کردند همه مسئولان باید دست به دست هم بدهند و از نقض امنیت عمومی و بی ثباتی پلیس جلوگیری کنند.

به گزارش مجله زنده خبری، متن پیام تسلیت نمایندگان استان اصفهان در پی شهادت علی اکبر رنجبر از افسران نیروی انتظامی به شرح زیر است:

“به نام خدا

شهادت سرهنگ دوم پاسدار علی اکبر رنجبر در مبارزه با اراذل و اوباش را تبریک و تسلیت عرض می نماییم. این شهادت مصداق عینی ضرورت بازنگری قوانین و نحوه اعمال آن در برخورد با اراذل و اوباش نیروهای مختلف اطلاعاتی و امنیتی است. تاریکات با سلاح سرد و گرم و ارعاب با هدف سلب آرامش و آسایش مردم عزیز و قضایی خواهد بود. همه مسئولان باید دست به دست هم بدهند و از نقض امنیت عمومی و بی ثباتی پلیس جلوگیری کنند.

در پایان این ضایعه تلخ را برای فرماندهی و کارکنان غیور نیروی انتظامی، خانواده و فرزندان عزیز این شهید سرافراز و مردم شریف استان فارس تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای این شهید عزیز غفران و مغفرت مسئلت می نمایم. برای شکیبایی و پاداش برای بازماندگان.هاکا مسئول موفقیت روزافزون پلیس است.

سرعت عمل پلیس در دستگیری قاتل بی رحم این شهید را قدردانی کرده و برخورد سریع و قاطع با این اقدام شنیع را ضروری می دانیم. »

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا