اجتماعی

بسیج 600 هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت انتخابات/قدردانی از حضور مردم برای مشارکت حداکثری

دقایقی پیش ، فرمانده نیروی انتظامی برای رای دادن و اعلام بسیج 600000 نیروی پلیس برای تأمین امنیت انتخابات به مسجد مالک اشتر رفت.

به گزارش مجله زنده خبری ، دقایقی پیش سردار “حسین اشتری” فرمانده نیروی انتظامی با حضور در مسجد مالک اشتر ، مقر ناجا ، در انتخابات شرکت کرد و در صندوق های رای رای آورد.

وی در حاشیه انتخابات گفت: “خدا را شکر که توانستیم در انتخابات شرکت کنیم و رای خود را در صندوق های رأی قرار دهیم.”

فرمانده نیروی انتظامی گفت: خدا را شکر مردم وظیفه خود را به خوبی انجام می دهند ، یعنی در انتخابات شرکت می کنند و از همان ساعت های اول رای گیری حضور پرشور و ادراک خود را نشان داده اند.

سردار اشتری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: انشا Godالله این انتخابات نعمتی برای کشور و مردم باشد و موجب ناامیدی و ناامیدی دشمن شود.

این افسر ارشد پلیس از مردم عزیز ایران اسلامی تشکر کرد و گفت: “من از مردم عزیز برای حضور پرشور و هوشمندانه تاکنون تشکر می کنم و انشاالله کسانی که تاکنون با حضور در نظرسنجی ها و انتخاب نامزد به اندازه کافی عمل نکرده اند به زودی. “به میل خود شرکت کنید.
وی با بیان اینکه اگر خدا بدهد ، انتخاب و انتخاب فرد مناسب موجب پیشرفت و پیشرفت روزافزون کشور می شود ، گفت: انشا Godالله تأثیرات این انتخابات در آینده موجب پیشرفت و شکوفایی خواهد شد کشور “

سردار حسین اشتری نیز در حاشیه جلسه ستاد فرماندهی انتظامی امام علی (ع) برای تأمین نظم و امنیت در انتخابات 1400 ، از فرارسیدن هفته کرامت استقبال کرد و از تلاش اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیما تقدیر کرد. اخبار انتخابات ، افزود: در ابتدای رای گیری ، حضور پرشور ، انقلابی و بصیرتی مردم در صندوق های رای را شاهد بودیم و این حضور پرشور قطعاً هواداران نظام و انقلاب اسلامی و ناامیدی دشمنان را امیدوار می کند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه 600 هزار نیروی پلیس در تأمین امنیت انتخابات نقش دارند ، گفت: تاکنون هیچ مشکلی امنیتی نداشته ایم.

وی با قدردانی از مردم عزیز و حاکمان ایران اسلامی با اشاره به اقدامات و آماده سازی ناجا برای تأمین نظم و امنیت در انتخابات گفت: نیروی انتظامی ماه ها و از دی ماه سال گذشته با نام امام علی (ع) فعالیت می کند (ع) ماموریت خود را در زمینه انتخابات با امنیت بالا آغاز کرد.

فرمانده انتظامی با اشاره به حداکثر آمادگی پلیس برای تأمین نظم و امنیت انتخابات گفت: حدود 300 هزار نفر از همکاران من صندوق های رای را بازی می کنند تا امنیت شعب و مراکز رای دهی را با کمک بسیج تأمین کنند. از طرف دیگر ، 300000 نفر دیگر از همکاران من نیز ماموریت های ذاتی خود را انجام می دهند ، به ویژه برای تأمین نظم و امنیت در شهرها و روستاها.

سردار اشتری گفت: در مجموع 600 هزار نفر از همکاران من در سراسر کشور برای تأمین امنیت انتخابات مأموریت جدی دارند و خدا را شکر هیچ مشکلی امنیتی نداشته ایم.

وی افزود: ارزیابی ها نشان می دهد که انتخابات در صلح و امنیت کامل و با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد و همانطور که رهبری فرمودند این انتخابات نیز موجب خیر و برکت برای مردم و ناامیدی دشمنان خواهد بود. “

وی به مردم توصیه کرد: خدای ناکرده مردم عزیز هر چه زودتر به پای صندوق های رای بروید و با حداکثر مشارکت به تعهدات شرعی ، قانونی و ملی خود عمل کنید.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروهای پلیس در فرماندهی پلیس در سراسر کشور و مراکز پلیس 100 درصد آماده خدمت به مردم یا دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات هستند.

وی افزود: نیروی انتظامی تا پایان زمان برای شمارش آرا و اعلام نتایج از طریق وزارت کشور کاملاً آماده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: همکاران سخت کوش من علاوه بر نقش آفرینی در تأمین نظم و امنیت در انتخابات ، قطعاً با خانواده خود در انتخابات شرکت می کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا