اجتماعی

لزوم توجه بیشتر به محیط زیست شکننده پایتخت/ باید به فکر آیندگان بود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: ورود مجلس به مسائل زیست محیطی شهر تهران ظرفیت و پشتوانه کافی برای رسیدگی سریعتر به این مسائل است.

به گزارش مجله زنده خبری، سعید محمودی در حاشیه بازدید امروز رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از تالاب ها و سد ماملو و حوضه رودخانه جاجرود، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود در این منطقه، در سال 1380 از تالاب ها و سد ماملو استفاده شد.

وی با بیان اینکه پیامدهای مشکلات زیست محیطی فعلی تا مدت ها باقی خواهد ماند، افزود: محسوس و واضح است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران همچنین تاکید کرد: اگر امروز همکاری مناسبی از سوی همه دستگاه های اجرایی، قانونگذار و قوه قضائیه و همه مردم و دست اندرکاران تامین نشود، زندگی آینده پایتخت با نابسامانی ها و مشکلات فراوانی همراه خواهد بود. .

محمود همچنین گزارشی از وضعیت تالاب ها و سد ماملو به نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون محیط زیست در مجلس ارائه کرد و خواستار همکاری بیشتر مجلس و دولت برای رسیدگی به مسائل زیست محیطی تهران شد. شهروندان هستند.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، این گزارش می افزاید: سعید محمودی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران به همراه سمیه رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس صبح امروز پیش از ظهر جهانی تالاب ها از سد ماملو و حوضه آبخیز، از رودخانه جاجرود دیدن کنید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا