اجتماعی

گردشگری سلامت در گلستان فعال شود/ تبدیل دانشگاه علوم پزشکی گلستان به دانشگاه نسل سوم

مجله زنده خبری/ گلستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر تشدید گردشگری سلامت در گلستان تاکید کرد و گفت: منطقه گلستان به دلیل بوم شناسی خاص در حوزه گردشگری سلامت از شرایط مطلوبی برخوردار است.

سعید گل فیروزی عصر آموز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: نظارت بر اسناد و مدارک زنجیره ای از نظر نیروی انسانی، منابع مالی و تجهیزات در نقاط مختلف استان گلستان و حفظ آن در دستور کار ما قرار دارد. عزت مردم، در حالی که ارائه خدمات و حفظ کرامت معلمان و کارکنان، تامین بودجه و رفع کمبودهای مالی را در اولویت قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه یکی از اهدافم ایجاد دانشگاه نسل سوم در دانشگاه علوم پزشکی گلستان است، افزود: اقدامات خوبی در پردیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان انجام شده است اما باید به سمت اهداف سوم حرکت کنیم. دانشگاه نسل.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تاکید بر اینکه متاسفانه مقالات ما بر اساس نیاز ما نیست، بر لزوم حمایت از پژوهشگران جوان تاکید کرد و یادآور شد: منابع باید به سمت پروژه های دانش محور سوق داده شود که این امر بسیار مهم و تجاری است. پژوهش.

گل فیروزی به فعال شدن گردشگری سلامت در گلستان اشاره کرد و گفت: دهستان گلستان به دلیل شرایط خاص محیطی از شرایط بسیار خوبی در زمینه گردشگری سلامت برخوردار است اما از نظر زیرساختی نیاز به کار بیشتری دارد و باید در حوزه های مختلف گردشگری سلامت برنامه ریزی شود. اقدامات مختلفی باید انجام شود که اجرای آن نیازمند حمایت مسئولان است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی معلمان باید ساختارمند انجام شود و اخلاق پزشکی و حرفه ای ارتقا یابد، خاطرنشان کرد: توسعه واحدهای آموزشی در شرق و مرکز گلستان نیز با توجه به سیاست های ابلاغی معظم له از برنامه های ما است. رهبر انقلاب، فعال سازی مرکز ناباروری نهال در دستور کار ماست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر تکمیل پروژه های در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکید کرد و افزود: تعمیر آنژیوگرافی گنبدکاووس و گرگان و تامین نیروی انسانی دو مرکز و راه اندازی آنژیوگرافی در بیمارستان امیر مومنین در کردکوی از جمله برنامه های ماست.

گل فیروزی با بیان اینکه بخشداری گلستان به نوعی مرکز بیماری های بدخیم است، گفت: از این رو باید نیروهای متخصص و تجهیزات لازم در بخش گلستان فعال شود و این خدمات به گلستانی های داخل استان ارائه شود.

باید بگویم؛ در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان که با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت برگزار شد، از زحمات «عبدالرضا فاضل» رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان و سعید گل فیروزی به عنوان رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان معرفی شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا