اجتماعی

اجرای سرود ۳۱۳ نفره در میدان آزادی و برج میلاد/حضور کاروان‌های خودرویی و دوچرخه سواران با پرچم

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران گفت: برنامه سرود گروه 313 نفره «ماه» 12 فروردین همزمان با روز جمهوری اسلامی در برج میلاد و میدان آزادی برگزار می شود.

به گزارش مجله زنده خبری، محمدحسن جعفرزاده با اعلام برنامه های شهرداری تهران به مناسبت روز جمهوری اسلامی گفت: در نیمه شعبان با عنوان «هوادار مهدی; «هوادار لبخند» و با عنوان «لبخند بهاری» به نوروز ادامه داد.

وی افزود: برنامه های فرهنگی مختلفی در پویش لبخند بهاری در شهرستان در حال اجراست و با توجه به اینکه متاسفانه 13 فروردین به دلیل تعطیلات نوروزی مغفول مانده بود، سعی کردیم در این روز و در برنامه ها اقدامات ویژه ای انجام دهیم. . زمینه ها و مراحل برای تبیین روز جمهوری اسلامی برای مردم به صورت مفهومی تر.

جعفرزاده با اشاره به اجرای ویژه برنامه این روز در میدان آزادی و برج میلاد، یادآور شد: از لنگرود از گروه سرود 313 نفره «مچ» دعوت شده است که سرود «سلام فرمانده» را در این دو مکان اجرا می کنند. به صورت زنده در وب پخش شود شبکه های یک و سه تلویزیون پخش خواهند شد.

وی با بیان اینکه برنامه این گروه از دهه نود در برج میلاد 13 فروردین ماه از ساعت 16 تا 17 از شبکه یک سیما پخش می شود، خاطرنشان کرد: پخش زنده برنامه میدان آزادی از شبکه سه سیما و زمان دقیق آن. تصمیم گیری شده است، اعلام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استان تهران از پیش بینی تردد پنج اتوبوس 100 ساله در سطح شهر خبر داد و افزود: حسین (ع) با پای پیاده تا میدان آزادی، پرچم جمهوری اسلامی را در دست دارد و نمایش هایی را اجرا می کند که در میادین و معابر اصلی و اجرای سرودهای انقلابی.

وی با تاکید بر اینکه برنامه های متنوعی در مناطق 22 گانه اجرا می شود، تصریح کرد: برنامه های نواحی شامل جشن، اجرای سرود، برنامه های کودکانه، مسابقات فرهنگی و نورافشانی در پارک ها و مساجد و همچنین برافراشتن پرچم در میادین مختلف است.

جعفرزاده همچنین گفت: در این روز کاروان خودروها و تردد دوچرخه سواران و اسکیت بازان با در دست داشتن پرچم ایران در برخی مناطق پیش بینی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جعفرزاده این شهر، از پویش فضای مجازی شامل اسکن عکس های دارای پرچم در محلات شهرداری خبر داد و گفت: تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی اعم از اینفوگرافیک، عکس، پادکست و فیلم از فروردین ماه آغاز شده است. 1. و تا 13 فروردین ادامه دارد، 13 فروردین ماه به طور ویژه با محوریت روز جمهوری اسلامی منتشر می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا